Gå til innhold

Surfing og email går uvanlig tregt.


Anbefalte innlegg

Jeg må vente en god stund på nedlasting av email og nettsider. Jeg har F-secure antivirusprogram som ikke finner noe skadeligt under søk. Finnes det noen gode online antivirusprogram som jeg kan bruke for å finne mulige årsaker til dette, eller er det mulig å gjøre annen feilsøking på pc-en?

 

Jeg får opp et rødt kryss på flagget på oppgavelinjen med melding om at Windows ikke finner noe antivirusprogramvare på maskinen min, men når jeg åpner F-secures handlingssenter, ser det ut som om alt fungerer som det skal.

Endret av dagfinn99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg må vente en god stund på nedlasting av email og nettsider. Jeg har F-secure antivirusprogram som ikke finner noe skadeligt under søk. Finnes det noen gode online antivirusprogram som jeg kan bruke for å finne mulige årsaker til dette, eller er det mulig å gjøre annen feilsøking på pc-en?

 

Jeg får opp et rødt kryss på flagget på oppgavelinjen med melding om at Windows ikke finner noe antivirusprogramvare på maskinen min, men når jeg åpner F-secures handlingssenter, ser det ut som om alt fungerer som det skal.

 

Hei.

 

Det kan være mange forskjellige grunner til at dette går tregt.

 

Men jeg er enig i at det er lurt å finne ut om det er noe virus/malware som kan være grunnen til dette.

 

Jeg vil anbefale at du laster ned og installerer Malwarebytes Anti-Malware. Etter å ha installert dette programmet så kjører du det og ser etter om det er noe skadelige filer på PCen. 

 

F-secure har jeg hatt dårlig erfaringer med tidligere og vil anbefale at du bytter det ut med Malwarebytes og windows egen integrerte Windows Defender. 

 

Merk deg at Malwarebytes kommer i en gratis versjon og en betalt versjon. Gratis versjonen tilbyr ikke sanntidsskanning (skanner PCen til enhver tid), dette er en funksjon som Windows Defender har, og funker nokså bra, dog ville jeg anbefalt et abonnement på Malwarebytes, dette er noe du får vurdere selv. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...