Gå til innhold

I kveld dør hjemknappen hos Apple


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Home-kanappen blir borte"

 

Det kan godt være mulig at hjemknappen forsvinner umiddelbart!!

 

Jeg leste en artikkel her om dan på en britiske sia angående akk dette. Det er allerede snakk om iPhone SE 2 som vil blir lansert eller komme ut i mars 2019 hvor hjemeknappen vil bli integrert med wholescreen!!

 

Blir spennende om Apple holder Home-knappen kun på iPhone SE..

 

Apple mine damer og herrer og ingen annet

Lenke til kommentar

Få tilbake slide to unlock. Home-knappen min begynner å bli slitt og jeg nekter å bli tvunget over på touch-id.

 

Touch-id (fingeravtrykk) er jo i hjemknappen? Hvorfor er du så på død og liv interessert av å ha en helt usikret mobil?? Fingeravtrykk er genialt. Synd iPhone X og årets nye modeller ser halvferdige ut. Samme gjelder alle andre som har busslomme/notch i skjermen.

Igrunn glad jeg gikk bort fra iPhone og deres mangel på valgfrihet og kronglete system som nekter å snakke skikkelig med andre enheter.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid likt home-knappen. Det var anledningen til at jeg gikk over fra Android både på nettbrett og telefon i sin tid. Selvforaktet var derfor totalt når jeg kjøpt iPhone X og plutselig finner meg med en telefon som savner en funksjon jeg selv konkludert med å være essensiell.

 

//LD

 

Nestrn ingen som har hjemknapp lengre.

Med mindre du mener on-screen knapp og ikke en fysisk knapp da

Lenke til kommentar

Fleste av de er vel fysisk mindre enn iPhone 8 da.. iPhone 8 er jo GIGANTISK iforhold til den lille skjermen

 

"Fleste"? Her er tre telefoner: 5.8" 6.1" og 6.5" Hvorav kun den minste kan sies å være like stor (eller litt større) enn iPhone 8.

Men formfaktoren er forskjellig da, så en direkte sammenligning er ikke mulig. Uansett: De to andre er mye større.

Lenke til kommentar

Ja... Det er moro å følge med på når det skjer noe nytt. Et par kommentarer til artikkelen dog:

 

 

Her er flere oppdateringer som telefonene trolig får:

-Ny prosessor.

-3D Touch kan bli borte

-Ny iOS-versjon

 

Så... Det var 2 oppdateringer. Altså etter en så teller vi til flere. Mister en ting også. Kan vi da si de nye telefonene får 1 ting? 1 + 1 - 1?

 

og:

 

Ny Apple Watch 4

 

Hvor er den gamle Apple Watch 4?

 

Flisespikkerier, men jeg forventer mer enn dette fra VG...

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

Ja... Det er moro å følge med på når det skjer noe nytt. Et par kommentarer til artikkelen dog:

 

 

Her er flere oppdateringer som telefonene trolig får:

-Ny prosessor.

-3D Touch kan bli borte

-Ny iOS-versjon

 

Så... Det var 2 oppdateringer. Altså etter en så teller vi til flere. Mister en ting også. Kan vi da si de nye telefonene får 1 ting? 1 + 1 - 1?

 

og:

 

Ny Apple Watch 4

 

Hvor er den gamle Apple Watch 4?

 

Flisespikkerier, men jeg forventer mer enn dette fra VG...

Hehe, da har du ikke fått med deg kvaliteten VG har lagt seg på de siste årene skjønner jeg....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...