Gå til innhold

Finnes det noen nye Spill av typen Red alert,Age of empires som er verdt et kjøp?


Anbefalte innlegg

Jeg ser etter strategi spill som er av typen Age of empires, Red alert, Command & Conquer.

 

Altså strategi spill som er litt simpelt, Jeg orker ikke disse Total war spillene med diplomati og massevis av tall, Har lyst på et som man kan enkelt hoppe inn og ut av, spille skirmish osv. 

 

Bygge base, Samle resurser, krige, Enkelt og greit, kan jo ha andre elementer også selvfølgelig men liker ikke disse som har for mye avansert innhold, Diplomati og slike systemer med glade/ikke glade innbyggere og lignende.

Takk for svar  og tips :)

 

noen som har spilt Ancestors Legacy ? Ser bra ut

  Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er da ikke diplomati som er i høysete på Total war-spillene, iallefall ikke de jeg har spilt i serien; Rome, Shogun og Shogun II.

 

Diplomati er meget sentralt om man skrur opp vanskelighetsgraden. 

 

Stronghold Crusader HD er et meget bra spill og virker å være et spill for deg, men noe gammelt. Fikk seg en remake for noen år siden.

Lenke til kommentar

Kan Anno være noe å vurdere?

Annon 1404 er min favoritt, og kommende Anno 1800 tror jeg blir knall.

 

Anno 2070 er i nyere tid, som tittelen antyder.

 

Ellers er det en hel serie med Settlers fra 90-tallet og opp til idag som kommer i ny versjon om en liten måneds tid som skal støtte moderne oppløsninger.

 

Et nytt Settlers spill kommer høsten 2019.

Lenke til kommentar

Cossacks 3(egentlig en remake av Cossacks 1)

Bygg byer, høst in ressurser som gull, jern, kull, mat , tre osv, ganske mye research å gjøre.

 

Største forskjellen mellom Cossacks og age of empire er størrelsen. En fult oppgradert mine kan ha 90 arbeidere. Enheter kan være opp mot 300 store osv.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...