Gå til innhold

Noen Switch-spill får ikke støtte for skylagring med Nintendos nye abonnementstjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nintendo er og blir Nintendo. De ligger årevis etter på alt som har med nett og gjøre. Det er jo litt pussig at årsaken de oppgir får å ikke ha cloudsave er den samme andre benytter for å ha always-online. Om et spill er nettbasert lagres jo også fremgang i cloud, ikke på hver enkelt enhet?

Lenke til kommentar

Må være den dummeste grunnen jeg har hørt. Viss folk jukser med cloud save, så gjør vel dem det med saven som ligger ligger lokalt også. Eneste måten å unngå dette på er å kun ha mulighet for å lagre i skyen, eller å nekte folk å ta lokal backup. Og det er sånn jeg ser det en veldig god grunn til å ikke kjøpe de spillene.

Lenke til kommentar

Begrunnelsene her er da helt bak mål, hvordan i all verden er det de håndterer cloud-saving hos nintendo?

 

Blir online ranking lagra i save-fila? Herre.

 

De som er ansvarlige for alle online-løsningene til nintendo burde fått sparken. Løsningene er omtrent like moderne som de var hos andre produsenter for 2-3 generasjoner siden.

Lenke til kommentar

Nintendo er og blir Nintendo. De ligger årevis etter på alt som har med nett og gjøre. Det er jo litt pussig at årsaken de oppgir får å ikke ha cloudsave er den samme andre benytter for å ha always-online. Om et spill er nettbasert lagres jo også fremgang i cloud, ikke på hver enkelt enhet?

 

Always online på en konsoll som du kan spille på lange flyturer. Genialt! Dette er virkelig en løsning ingen kan klage på. Hvem er det som spiller håndholdte konsoller andre steder enn hjemme? Sannsynligvis ingen. Eller har du bare glemt å tenke lenger enn det at mangel på cloud saves er negativt? Always online er en uting, alltid. Det skaper problemer som lett kunne ha vært unngått. Jeg synes det er bra at noen vil unngå å gå for en slik løsning.

 

Begrunnelsene her er da helt bak mål, hvordan i all verden er det de håndterer cloud-saving hos nintendo?

 

Blir online ranking lagra i save-fila? Herre.

 

De som er ansvarlige for alle online-løsningene til nintendo burde fått sparken. Løsningene er omtrent like moderne som de var hos andre produsenter for 2-3 generasjoner siden.

 

På samme måte som alle andre. Du har en offline lagringsfil og en online lagringsfil. Når du spiller uten at du har tilgang på nett vil dette lagres på den offline lagringsfila for å så synkroniseres med den online fila når du får tilbake nettilgangen. Dersom du mister eller sletter den offline lagringsfila vil du laste ned den som er lagre online. Et slikt system har blitt brukt for å duplisere ting i Diablo 3 på Xbox One

https://us.battle.net/forums/en/d3/topic/20753817322

Så dette er ikke et problem kun Nintendo har.

 

Jaja Nintendo er og blir Nintendo... Logikken deres er like forståelig hver gang :p

 

Ja, det er veldig forståelig at de ikke krever at du må være koblet til internett for å verifisere lagringsdata på en håndholdt konsoll som det er forventet at du kommer til å bruke når du ikke har tilgang på nett.

Lenke til kommentar

Always online på en konsoll som du kan spille på lange flyturer. Genialt! Dette er virkelig en løsning ingen kan klage på. Hvem er det som spiller håndholdte konsoller andre steder enn hjemme? Sannsynligvis ingen. Eller har du bare glemt å tenke lenger enn det at mangel på cloud saves er negativt? Always online er en uting, alltid. Det skaper problemer som lett kunne ha vært unngått. Jeg synes det er bra at noen vil unngå å gå for en slik løsning.

 

Så gjelder det å faktisk lese setningen da, ikke bare bruddstykker fra den eller hva du gjorde for å komme til konklusjonen om at jeg mener always-online er utelukkende positivt. Regner med at du også synes det er positivt i spill som er utelukkende online? (hint: de fungerer ikke uten). Men jeg skrev altså ikke at always-online er foretrukket. Men jeg forstår hvorfor det, i visse elementer av nettbaserte spill, er valgt som løsning. Spill som Diablo 3 kunne helt klart vært lansert uten, men da måtte det vært et skille mellom offline og online spill. Det kunne det kanskje med fordel også vært. Men straks man ønsker å spille sammen med andre må man begynne på nytt, i en online verden.

 

Det kan også være en fordel å ha lest artikkelen du kommenterer. Det kommer jo frem at problemet gjelder nettbaserte spill fordi det kan gi utfordringer med juks. Likevel er ikke dette et stort problem for resten av bransjen. Synkronisering og verifisering er løsbart, og godt håndtert av de fleste spill og plattformer som benytter dette.

 

Jeg skrev:

Det er jo litt pussig at årsaken de oppgir får å ikke ha cloudsave er den samme andre benytter for å ha always-online. Om et spill er nettbasert lagres jo også fremgang i cloud, ikke på hver enkelt enhet?

 

 

Les det en gang.

 

Ser frem til dine erfaringer fra online matcher av Splatoon og FIFA på lange flyturer...  :wee:

Lenke til kommentar

 

Always online på en konsoll som du kan spille på lange flyturer. Genialt! Dette er virkelig en løsning ingen kan klage på. Hvem er det som spiller håndholdte konsoller andre steder enn hjemme? Sannsynligvis ingen. Eller har du bare glemt å tenke lenger enn det at mangel på cloud saves er negativt? Always online er en uting, alltid. Det skaper problemer som lett kunne ha vært unngått. Jeg synes det er bra at noen vil unngå å gå for en slik løsning.

 

Så gjelder det å faktisk lese setningen da, ikke bare bruddstykker fra den eller hva du gjorde for å komme til konklusjonen om at jeg mener always-online er utelukkende positivt. Regner med at du også synes det er positivt i spill som er utelukkende online? (hint: de fungerer ikke uten). Men jeg skrev altså ikke at always-online er foretrukket. Men jeg forstår hvorfor det, i visse elementer av nettbaserte spill, er valgt som løsning. Spill som Diablo 3 kunne helt klart vært lansert uten, men da måtte det vært et skille mellom offline og online spill. Det kunne det kanskje med fordel også vært. Men straks man ønsker å spille sammen med andre må man begynne på nytt, i en online verden.

 

Det kan også være en fordel å ha lest artikkelen du kommenterer. Det kommer jo frem at problemet gjelder nettbaserte spill fordi det kan gi utfordringer med juks. Likevel er ikke dette et stort problem for resten av bransjen. Synkronisering og verifisering er løsbart, og godt håndtert av de fleste spill og plattformer som benytter dette.

 

Jeg skrev:

Det er jo litt pussig at årsaken de oppgir får å ikke ha cloudsave er den samme andre benytter for å ha always-online. Om et spill er nettbasert lagres jo også fremgang i cloud, ikke på hver enkelt enhet?

 

 

Les det en gang.

 

Ser frem til dine erfaringer fra online matcher av Splatoon og FIFA på lange flyturer...  :wee:

Nå surrer du mye her. Nettbaserte spilling betyr ikke at alt skjer online. Jeg spiller mye Monster Hunter som kan spilles både online og Offline. Der har de unngått muligheten til å duplisere ting ved å være svært restriktive på hva som kan overføres til andre spillere.

Jeg nevnte at duplisering var (og kanskje fortsatt er) mulig i Diablo 3 på Xbox One. Dette gadd ikke du å bry deg om.

Jeg vet hva artikkelen handler om, det kan for eksempel være Dark Souls som ble nylig lansert på Switch som har en online-del, men som også kan spilles offline og det kommer også til å gjelde de kommende Pokemon-spillene som stort sett spilles offline. Spiller du spill som er online er det klart at data lagres kun på server, noe som er noe helt annet enn det artikelen handler om.

Du sier at andre har "løst" dette ved å ha always online. Jeg forklarer at dette er ikke en god løsning for spill som kan spilles uten å interagere med andre (men likevel har en online del) på Switch. For du har forstått at det er disse spillene osm ikke får cloud save? Spill med offline og online del? Kan jeg gjøre det mer tydelig for deg? Jeg vet ikke med FIFA, men Splatoon 2 kan fint spilles offline, riktignok ikke med multiplayer, men jo det kan spilles offline. Jeg kan også spille lokalt multiplayer uten internett dersom jeg og en venn er på hytta.

Lenke til kommentar

Du sier at andre har "løst" dette ved å ha always online.

 

Nei, det har jeg ikke sagt. Det er en av flere mulige løsninger. Jeg har ikke noe sted skrevet at always-online var en foretrukket løsning. Det jeg skrev var at å forhindre juks er årsaken (eller unnskyldning om du vil) mange utviklere benytter for å ha det. Det er en vesentlig forskjell. Altså: Jeg skrev hvorfor mange utviklere velger det, ikke "jeg synes det er best og alle spill bør være online hele tiden.". Selvsagt skal Fifa kunne spilles uten å være online, men det bør fortsatt være mulig å ha en cloud-save.

 

At duplisering er mulig på et spill på en bestemt plattform valgte jeg bevisst å ikke svare på, da det er helt irrelevant. Problemet er løsbart, også uten always-online. Igjen, jeg har ikke noe sted skrevet at always-online er løsningen.Det er du som legger ord i munnen på meg. Forøvrig morsomt at tråden du linker til angående duplisering i Diablo 3 avsluttes med "There is no evidence to even discuss. The thread gets off topic since there is nothing to talk about. Mods please close.". Hvis problemet er så lite at folk ikke legger merke til det engang, i et spill som Diablo 3 og den massen det spillet har/hadde, så er jeg ikke veldig bekymret for Splatoon 2.

 

Når Nintendo bruker juksing og duplisering som unnskyldning for å ikke tilby cloud-save, så skurrer det. Jeg forstår problematikken med at man kan trikse med kopiering av saves fra lokalt til sky og tilbake, men om man er veldig bekymret for dette helt klart løsbare problemet (har dessverre til gode å oppleve at bankoverføringer gir meg dobbelt så mye penger inn på konto f.eks) bør man være livredd for at noen hacker sin lokalt lagrede save.

 

Jeg antar utifra bekymringen din ang cloud-save at Monster Hunter: World, som altså har cloud save på pc (Steam) og konsoll, er sterkt plaget av at alle items man kan overføre er duplisert?

Lenke til kommentar

 

 


Nei, det har jeg ikke sagt. Det er en av flere mulige løsninger.

Det føles litt sånn...
 

 

Nintendo er og blir Nintendo. De ligger årevis etter på alt som har med nett og gjøre. Det er jo litt pussig at årsaken de oppgir får å ikke ha cloudsave er den samme andre benytter for å ha always-online.



 

 

Det jeg skrev var at å forhindre juks er årsaken (eller unnskyldning om du vil) mange utviklere benytter for å ha det. Det er en vesentlig forskjell. Altså: Jeg skrev hvorfor mange utviklere velger det, ikke "jeg synes det er best og alle spill bør være online hele tiden.". Selvsagt skal Fifa kunne spilles uten å være online, men det bør fortsatt være mulig å ha en cloud-save.


OK, da misforstod jeg, men du skjønner hvorfor Nintendo ikke kan bruke samme tankegangen? FIFA er vel ikke et spill der du kan interagere med folk på en slik måte som er beskrevet at de vil forhindre juks på så jeg kan ikke se noen grunn for at FIFA ikke skal ha cloud save. Jeg vet heller ikke om det har cloud save eller ikke.
 
 

 

At duplisering er mulig på et spill på en bestemt plattform valgte jeg bevisst å ikke svare på, da det er helt irrelevant.


Det er jo det som er grunnen til at de ikke vil tillate cloud-save. Det er blitt misbrukt før - det kan misbrukes igjen.
 
 

 

Problemet er løsbart, også uten always-online.


Hvordan?
 
 

 

Igjen, jeg har ikke noe sted skrevet at always-online er løsningen.Det er du som legger ord i munnen på meg. Forøvrig morsomt at tråden du linker til angående duplisering i Diablo 3 avsluttes med "There is no evidence to even discuss. The thread gets off topic since there is nothing to talk about. Mods please close.". Hvis problemet er så lite at folk ikke legger merke til det engang, i et spill som Diablo 3 og den massen det spillet har/hadde, så er jeg ikke veldig bekymret for Splatoon 2.


Det er mange som sier at de har gjort det selv i tråden, mange som sier det er umulig, flere lenker til videoer. Du velger å høre på de som støtter din sak, jeg velger å tro at det er grunn til å være åpen for at det kan ha vært mulig.
 
 

 

Når Nintendo bruker juksing og duplisering som unnskyldning for å ikke tilby cloud-save, så skurrer det. Jeg forstår problematikken med at man kan trikse med kopiering av saves fra lokalt til sky og tilbake, men om man er veldig bekymret for dette helt klart løsbare problemet (har dessverre til gode å oppleve at bankoverføringer gir meg dobbelt så mye penger inn på konto f.eks) bør man være livredd for at noen hacker sin lokalt lagrede save.



Jeg bytter legendariske Pokemon til en venn mens vi er offline via lokal tilkobling. Jeg sletter lagringsfilen. Kobler meg på nett laster ned fra sky. Jeg har nå alle de legendariske jeg overførte til vennen min og jeg kan bytte tilbake for å få dobbelt opp. Det er et veldig enkelt triks. Nettbanken din kan ikke sammenliknes fordi du kan ikke bruke den offline. Det er en ytterst tåpelig sammenlikning.
 

 

Jeg antar utifra bekymringen din ang cloud-save at Monster Hunter: World, som altså har cloud save på pc (Steam) og konsoll, er sterkt plaget av at alle items man kan overføre er duplisert?

 




Jeg er ikke bekymret på noen som helst måte, jeg bare forklarer at det er mulig. Jeg snakket også om Monster Hunter på Switch, et spill som jeg kan spille offline på hvor som helst, lokalt med venner og online med venner/andre. Jeg sier at jeg forstår Nintendo. Jeg er enig med alle andre at det er kjipt, men at jeg heller vil spille Monster Hunter på bussen (igjen på Switch) enn det å ha det lagret i sky og være avhengig av internett.

Du sier at det finnes andre løsninger, men du vil ikke utdype. Du bare sier det er en løsning. Kan du ikke forklare meg løsningen din.

Beklager om du føler jeg har puttet ord i munnen din, men du har gjort det samme angående "bekymringen min" om Monster Hunter World.

Som mitt svar på at dette faktisk er mulig i forrige post svarte du:

 

 

 

Jeg skrev:

Det er jo litt pussig at årsaken de oppgir får å ikke ha cloudsave er den samme andre benytter for å ha always-online. Om et spill er nettbasert lagres jo også fremgang i cloud, ikke på hver enkelt enhet?
 

Les det en gang.

Ja, det er mulig å spille multiplayer uten nett med Nintendo Switch. Så du kan ha samarbeid på lik linje med online spilling, som det å bytte ting på Monster Hunter eller Pokemon eller utstyr på andre spill med online. Du kan innrømme det om du vil, men det har ikke noe å si. Jeg har forklart deg hvorfor du tar feil med denne påstanden.
 

Endret av Yopaz
Lenke til kommentar

Jeg bytter legendariske Pokemon til en venn mens vi er offline via lokal tilkobling. Jeg sletter lagringsfilen. Kobler meg på nett laster ned fra sky. Jeg har nå alle de legendariske jeg overførte til vennen min og jeg kan bytte tilbake for å få dobbelt opp. Det er et veldig enkelt triks. Nettbanken din kan ikke sammenliknes fordi du kan ikke bruke den offline. Det er en ytterst tåpelig sammenlikning.

 

Hadde det vært så enkelt, ville vi sett dette i alle spill som har lokal og online save. Det ser vi ikke. Hvorfor? Fordi det er helt klart løsbart.

 

Hvordan det løses i detalj skal jeg være litt forsiktig med å begi meg ut på, all den tid jeg ikke sitter på spesifikasjonen av cloud-save hos alle de som åpenbart gjør dette uten større problemer i dag. Men synkronisering av data er helt klart løsbart.

 

La oss se på eksempelet ditt: Etter å ha lastet ned fra sky forsøker du å bytte tilbake. Spillet oppfatter at du har de samme Pokemon i lagringsfilen, hver enkelt Pokemon har selvsagt sin egen unike id og tilhørende timestamp, og Pokemon du har byttet bort forsvinner fra din inventory. Eller vi kan se for oss at de vil forsvinne fra din inventory neste gang din venn synker opp. Uansett kan de ikke eksistere to ganger på samme tid i skyen eller på en enhet, og siste timestamp bestemmer. Problemet er ikke helt borte, selvsagt. Men jeg er fortsatt overbevist om at dette er løsbart.

 

Beklager at jeg blandet Monster Hunter og Monster Hunter World. Kan ikke begynne å forestille meg hvordan det kunne skje... :D

Lenke til kommentar

 

Jeg bytter legendariske Pokemon til en venn mens vi er offline via lokal tilkobling. Jeg sletter lagringsfilen. Kobler meg på nett laster ned fra sky. Jeg har nå alle de legendariske jeg overførte til vennen min og jeg kan bytte tilbake for å få dobbelt opp. Det er et veldig enkelt triks. Nettbanken din kan ikke sammenliknes fordi du kan ikke bruke den offline. Det er en ytterst tåpelig sammenlikning.

 

Hadde det vært så enkelt, ville vi sett dette i alle spill som har lokal og online save. Det ser vi ikke. Hvorfor? Fordi det er helt klart løsbart.

 

Hvordan det løses i detalj skal jeg være litt forsiktig med å begi meg ut på, all den tid jeg ikke sitter på spesifikasjonen av cloud-save hos alle de som åpenbart gjør dette uten større problemer i dag. Men synkronisering av data er helt klart løsbart.

 

La oss se på eksempelet ditt: Etter å ha lastet ned fra sky forsøker du å bytte tilbake. Spillet oppfatter at du har de samme Pokemon i lagringsfilen, hver enkelt Pokemon har selvsagt sin egen unike id og tilhørende timestamp, og Pokemon du har byttet bort forsvinner fra din inventory. Eller vi kan se for oss at de vil forsvinne fra din inventory neste gang din venn synker opp. Uansett kan de ikke eksistere to ganger på samme tid i skyen eller på en enhet, og siste timestamp bestemmer. Problemet er ikke helt borte, selvsagt. Men jeg er fortsatt overbevist om at dette er løsbart.

 

Beklager at jeg blandet Monster Hunter og Monster Hunter World. Kan ikke begynne å forestille meg hvordan det kunne skje... :D

Og dersom jeg konkurrerer med en tredje person lokalt i stedet for online? Dersom jeg trader til 6 forskjellige? Det finnes ingen grenser for hvor mange jeg kan gi bort og hvem er det da som skal miste den? Dersom jeg bruker dette trikset til å bytte til meg sjeldne og sterke Pokemon så kan jeg godt utnytte dette slik at de jeg har byttet med mistet sine, mens jeg fortsatt har deres gode Pokemon. Jeg punkterte den gode løsningen din ekstremt enkelt. Det handler bare om å skalere den opp så får du

 

Du forklarte heller ikke hvorfor duplisering på andre platformer er irrelevant. De vil unngå juks, de vil unngå løsninger som er kun online.

 

Hvorfor vil du ikke kommentere på det at du la ord i munnen på meg? Jeg har aldri sagt at jeg er bekymret for duplisering i Monster Hunter. Du klagde på meg for at jeg la ord i munnen din, men du står tydeligvis fritt fram til å gjøre det samme med meg.

Lenke til kommentar

Og dersom jeg konkurrerer med en tredje person lokalt i stedet for online? Dersom jeg trader til 6 forskjellige? Det finnes ingen grenser for hvor mange jeg kan gi bort og hvem er det da som skal miste den? Dersom jeg bruker dette trikset til å bytte til meg sjeldne og sterke Pokemon så kan jeg godt utnytte dette slik at de jeg har byttet med mistet sine, mens jeg fortsatt har deres gode Pokemon. Jeg punkterte den gode løsningen din ekstremt enkelt. Det handler bare om å skalere den opp så får du

 

Du forklarte heller ikke hvorfor duplisering på andre platformer er irrelevant. De vil unngå juks, de vil unngå løsninger som er kun online.

 

Hvorfor vil du ikke kommentere på det at du la ord i munnen på meg? Jeg har aldri sagt at jeg er bekymret for duplisering i Monster Hunter. Du klagde på meg for at jeg la ord i munnen din, men du står tydeligvis fritt fram til å gjøre det samme med meg.

 

Jeg beklaget at jeg blandet Monster Hunter og Monster Hunter World. Du skrev "Jeg spiller mye Monster Hunter som kan spilles både online og Offline." og du virker å være bekymret for cloud-save i spill pga fare for duplisering. Jeg skrev ikke at du var bekymret for duplisering i Monster Hunter spesifikt, men: "Jeg antar utifra bekymringen din ang cloud-save at Monster Hunter: World, som altså har cloud save på pc (Steam) og konsoll, er sterkt plaget av at alle items man kan overføre er duplisert?"

Mulig det skulle vært et ekstra komma der, for å skille, men det bør komme greit frem hva jeg mente.

 

Den enkle løsningen min er nettopp det. En veldig forenklet løsning på hvordan synkronisering kan virke uten å være online, men åpenbart ikke 100%.Men hva forhindrer noen i å jukse med lokal save for å få til det samme?

 

Så bakvendt som Nintendo er hva gjelder internett, vil det ikke overraske meg om de til tross for mangel på cloud-save, kommer til å ende opp med et krav om å være online for å trade. Det hadde vært toppen av ironi.

 

Men foreløpig er alt spekulasjoner, så vi får vente å hvordan det kommer til å virke. For spill med og uten cloud-save.

Lenke til kommentar

 

Og dersom jeg konkurrerer med en tredje person lokalt i stedet for online? Dersom jeg trader til 6 forskjellige? Det finnes ingen grenser for hvor mange jeg kan gi bort og hvem er det da som skal miste den? Dersom jeg bruker dette trikset til å bytte til meg sjeldne og sterke Pokemon så kan jeg godt utnytte dette slik at de jeg har byttet med mistet sine, mens jeg fortsatt har deres gode Pokemon. Jeg punkterte den gode løsningen din ekstremt enkelt. Det handler bare om å skalere den opp så får du

 

Du forklarte heller ikke hvorfor duplisering på andre platformer er irrelevant. De vil unngå juks, de vil unngå løsninger som er kun online.

 

Hvorfor vil du ikke kommentere på det at du la ord i munnen på meg? Jeg har aldri sagt at jeg er bekymret for duplisering i Monster Hunter. Du klagde på meg for at jeg la ord i munnen din, men du står tydeligvis fritt fram til å gjøre det samme med meg.

 

Jeg beklaget at jeg blandet Monster Hunter og Monster Hunter World. Du skrev "Jeg spiller mye Monster Hunter som kan spilles både online og Offline." og du virker å være bekymret for cloud-save i spill pga fare for duplisering. Jeg skrev ikke at du var bekymret for duplisering i Monster Hunter spesifikt, men: "Jeg antar utifra bekymringen din ang cloud-save at Monster Hunter: World, som altså har cloud save på pc (Steam) og konsoll, er sterkt plaget av at alle items man kan overføre er duplisert?"

Mulig det skulle vært et ekstra komma der, for å skille, men det bør komme greit frem hva jeg mente.

 

Den enkle løsningen min er nettopp det. En veldig forenklet løsning på hvordan synkronisering kan virke uten å være online, men åpenbart ikke 100%.Men hva forhindrer noen i å jukse med lokal save for å få til det samme?

 

Så bakvendt som Nintendo er hva gjelder internett, vil det ikke overraske meg om de til tross for mangel på cloud-save, kommer til å ende opp med et krav om å være online for å trade. Det hadde vært toppen av ironi.

 

Men foreløpig er alt spekulasjoner, så vi får vente å hvordan det kommer til å virke. For spill med og uten cloud-save.

Det er akkurat bekymiringen du snakker om som jeg ikke har. Jeg nevnte Monster Hunter som et spil som kan spilles både med og uten nett. Hvorfor vil du ha det til at jeg er bekymret? Jeg har kun nevnt at duplisering er mulig, det er enkelt. Du kan også dø ved å hoppe ut av vinduet. Det at jeg vet dette betyr ikke at det er noe jeg går rundt og bekymrer meg for. Nintendo vet at dette er mulig og vil unngå det i andre spill.

 

Jeg gjentar, jeg er ikke bekymret for duplisering, jeg har aldri vært bekymret for det, dette er noe du selv har tolket og du nekter å innrømme. Du gjorde også narr av meg fordi jeg ikke skjønte at multiplayer krevde nettilgang. Jeg vil gjerne ha en kommentar på dette også etter at jeg har nevnt at Switch er et unntak fra dette.

 

Løsningen du foreslo kunne jeg punktere etter 5 sekunder betenkningstid. Du sier at dette kan løses lett av noen som er kompetente enn Nintendo. Så hvorfor har dette skjedd på andre system da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...