Gå til innhold

FIFA 19: Ultimate Team-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

first off, Anderson 86 inform. deilig deilig å ha OTW.  

 

second. EA....sukk...  86 anderson går for 330+, max pris på OTW er 250k. Sånn pleier jo å bli fikset, men de bruker alltid for lang tid :p 

 

Third, bare jeg som opplever å spille LANGT flere uavgjort nå? Trur 5 av mine 7 siste er U, det kan jo selvsagt være veldig tilfeldig. 

Lenke til kommentar

Tar det tilbake. Spilt 15-20 kamper nå og føler det er langt mindre mål mot slutten av omganger. flere ganger nå har jeg tapt eller vunnet 1-0. Det pleide aldri skje. Spesielt om målet ble scoret tidlig. Opplever også en del mer uavgjort. 

 

Bank i bordet og dette kan være tilfeldig selvsagt men det føles ut som man taper langt mindre til det som best beskrives som PISS!!

 

Har dere lagt noe merke til dette? 

Lenke til kommentar

Har hatt helt sinnsyk pack luck om dagen selv. Har packa 87 Jordi Alba, 84 RTTF Lingard, 88 RTTF Pique, 85 Nainggolan, 85 Alaba, 88 Bale, 86 Fernandinho (greit, han er ikke så dyr), 86 Sané, 90 Kroos og 88 Eriksen - alle innen den siste uka.

 

Har selvsagt ikke brukt ei eneste krone på packs.

 

Hvor pleier dere ende når dere spiller WL?

Lenke til kommentar

Skal ikke klage selv, kom på etter å lest innlegget til Ibra over at jeg hadde noen gratispakker selv, +2 megapakker fra squad battles. Tre innholdt ingenting, men den ene innholdt Mbappe. 

 

 

 

Har brukt ca 2000 kroner på poeng i starten, selv om jeg vet at jeg ikke burde, men får den der "må ha fordel" følelsen når jeg sitter med et bronselag i starten.

 

Når det kommer til weekend league så ender jeg stort sett på gold 1 eller 2. Denne uken ble det gold 2 med 18-11. Skal sies at jeg spilte de 10 første kampene med et vanvittig dårlig lag, for jeg solgte unna absolutt alt før det store krasjet alle snakker om. Beholdt bare informs og OTW. Derimot ble alt brukt på UCL kortene. 

 

Lenke til kommentar

Dette er den første helga jeg har vært med i WL. Har hatt det travelt, så fikk ikke spilt noe før søndag kveld. Gikk for sølv 3, for å få et slikt spillervalg. Var vel 6 seire på 10 kamper eller noe i den dur. Satser på å få spilt mer neste helg.

 

Jeg spiller 4321, og har laget meg en trekant, med Uth(85), Goretzka og Schulz. Kunne trengt en bedre venstreback, så håper det kommer en tysk inform snart. Har spilt med Miranda, Telles, og Allan til nå, men synes ikke at Miranda er god nok. Koulibaly har vært meget bra, men skal nå prøve med Uth og Skriniar. Har Handanovic i mål.

Lenke til kommentar

@Ibrahimovic : Du vet et du får max 84-ratet spiller fra Sølv 2 og ned?

 

Skriniar har vært veldig god for meg. Har SBC-versjonen. Han har vært enda litt bedre enn det Manolas var ??

 

Når det gjelder venstrebacker er det dårlig med gode backer i både Bundesliga og PL. Regner kanskje med at PL får IF Robertson denne uken.

 

@Espp : Jeg tror det store kræsjet er igang allerede, og har vært det siden de nye RTTF-kortene ble sluppet. Jeg har egentlig gamblet litt på at dette er ganske nært bunnen for mange av kortene, så jeg har hamstret RTTF-, IF-, UCL- og høyt ratede kort (86+) for rundt 1,7 millioner coins.

Lenke til kommentar

@Espp : Jeg tror det store kræsjet er igang allerede, og har vært det siden de nye RTTF-kortene ble sluppet. Jeg har egentlig gamblet litt på at dette er ganske nært bunnen for mange av kortene, så jeg har hamstret RTTF-, IF-, UCL- og høyt ratede kort (86+) for rundt 1,7 millioner coins.

Tjaa, følger litt med på diverse folk på twitch som bare flipper spillere, og de mener at bunnen på gold ikke er skjedd enda. Spillerne jeg har solgt ligger på 5-10% lavere nå, men tror de skal enda mer ned når vi får både:

- EL-kort på onsdag(?)

- Flashrounds på BF?

 

Tror dermed at de skal litt mer ned i løpet av denne og neste uke. Sitter stort sett med bare verdier i OTW, IF og UCl-kort nå, så jeg har troen på at min likviditet øker :D

Lenke til kommentar

Vi er i et kræsj nå, og jeg har allerede kjøpt spillere som Lukaku (142k),Kane (81,5k), Firmino (47k), Cavani (37,5k) og Son (23k). Disse har gått ganske drastisk ned i pris. Mangler Aguero, som skal erstatte Aubameyang.

 

Har disse to hovedlagene nå, og noen lag til. Begge er 4321.

post-479437-0-60159600-1542034340_thumb.png

post-479437-0-50827400-1542034360_thumb.png

Lenke til kommentar

Har faktisk fått pressa inn 11 kamper i WL i dag. 6 seire og 5 tap. To av tapene er på straffer. Faktisk burde ikke fire av de fem tapene engang vært tap, men sånn er WL. Sikter meg inn på 14 seire, men får jeg 11 skal jeg ikke klage. Jeg er ikke spesielt god til å utbytte sjansene mine.

 

Bytter litt på laget fra uke til uke, og dette er ukens lag.

post-1465-486105_thumb.jpg

Lenke til kommentar

B-laget atm. Bite Me ble ikke godkjent som lagnavn :laugh: Stokker selvsagt om. Mangler Saul RS og Fekir for Cyprien. Får heldigvis rewards før Black Friday.

 

Har to bytter siden Lloris spiller for både A-laget og B-laget. Vet at fitness er billig, men prøver å unngå å kaste bort coins på det. Bytter ut Kalinic ved første anledning etter kampstart.

 

Vært veldig heldig med squad battles siste fire ukene. Henholdsvis Hummels, Martial, Immobile og Mertens, alle etter å ha endt på gold 2.

post-479437-0-25022500-1542626506_thumb.png

Endret av BVB09
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fornøyd med dette mtp at jeg ikke har brukt en krone på FP eller coins, og heller ikke spiller WL. Dette er bare special cards. Har Bale og Suarez også, av spillere verdt 100k+.

 

https://streamable.com/y14yu

 

Tar med et pro clubs klipp også :laugh:

 

https://mobile.twitter.com/KristianPics/status/1080876909049851905?s=20

 

Ser fram til fut swap Da Costa. Han skal brukes som CB ingame (game plan).

Endret av BVB09
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...