Gå til innhold

Ta alkohol av pappa?


Anbefalte innlegg

Heiii. en 16 åring i nød heer. Neste uke skal jeg ha vors med klassen min og vi vil ha alkohol der. Mange har drukket før, inkludert meg. hvordan kan jeg fikse et bra vors hvor alle koser seg og har det drit gøy? Folka er veldig forskjellige, men vil at det skal klikke litt. Pappa har noe 40% Absolut vodka og Bombay med 47%. Burde jeg ta av han og blande ut det som jeg tok med vann? eller vil han merke det? Jeg har allerede drikke til meg selv, men vil lage en punsj eller no. tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg tvilar på at det blir særleg med suksess å servere 16 åringar gin, det er ikkje mange i den alderen som setter pris på gin. Så skal du servere sprit så må det nesten bli vodka.

Som nevnt så er det nok ikkje mykje å hente på å blande ut vodkaen med vatn dersom du forsyner deg med meir enn ein liten dram, det skal ikkje mykje vatn ril før det merkes godt både på smak og styrke at vodkaen er sped ut.

 

Eg tenker også som så at det er ein unødvendig risiko for deg å ta. Det er mykje betre at gjestane tek med seg alkohol sjølv enn at du skal servere punsj.

Eg skal love deg at dersom nokon av gjestane dine får trøbbel heime, så vil alle legge skulda på at det var din punsj som gjorde at dei blei for fulle, og at det derfor er din feil.

Så lenge du ikkje serverer alkohol så har du i det minste ein halveis plausibel måte å bortforklare at folk blei fulle på din fest.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Herregud... det å blande ut resten av spriten man ikke STJELER, er som å dumpe et lik i brønnen etter å ha brent ned huset. Da ødelegger man komplett absolutt alt. Men unger tror liksom at de slipper unna med det, at foreldrene ikke oppdager det. Stol på meg, de oppdager det. Ligg unna det som du ikke har kjøpt selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Heiii. en 16 åring i nød heer. Neste uke skal jeg ha vors med klassen min og vi vil ha alkohol der. Mange har drukket før, inkludert meg. hvordan kan jeg fikse et bra vors hvor alle koser seg og har det drit gøy? Folka er veldig forskjellige, men vil at det skal klikke litt. Pappa har noe 40% Absolut vodka og Bombay med 47%. Burde jeg ta av han og blande ut det som jeg tok med vann? eller vil han merke det? Jeg har allerede drikke til meg selv, men vil lage en punsj eller no. tips?

Først og fremst, ikke stjel, aldri, selv ikke fra foreldrene dine.

Så, har du bestemt deg for å stjele, så la det være med det du stjeler, ikke ødelegg resten. For ja, det blir merket uansett hvordan du stjeler. Men gjør nå i det minste skaden minst mulig.

 

Forresten så vet foreldrene dine garantert at du drikker også, du tror du lurer de, men det funker aldri..

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...