Mannen med ljåen Skrevet i går, 16:03 Skrevet i går, 16:03 Gode pølser fra Coop ble grillet på en portabel gassgrill på en rasteplass i Ølen. Ble nesten drept rett før middag, en motgående tulling kom over i feil kjørebane. Reddet situasjonen med en unnamanøver. Håper han må blåse ballong. 2
Gouldfan Skrevet i går, 16:51 Skrevet i går, 16:51 Ekte norsk hvalbiff med grønn pepper saus, alt mekket selv. 5
Gouldfan Skrevet i går, 17:14 Skrevet i går, 17:14 Jeg synes denne hvalbiff var meget god og mør og helt noe annet enn den frosne vi har hatt før. Så på fisketirsdag i Norge så anbefaler jeg at man skaffer fersk Hvalbiff til litt under 200kr kg som jeg tror de har på tirsdag i Norge. Jeg liker den medium stekt, Hvalbiff er ikke noe godt godt stekt, bare så dere vet det, da blir den seig. Men det er høy biff og nydelig når den er fersk, og masse Omega 3 i den. 1 1
Woff Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Her fyret jeg akkurat grillen.. Kona henter forskjellig kjøtt og annet tilbehør samt krydder så da er det bare å håpe at det ikke blir for kaldt ute???? 🤣😆😁 (32-33 grader akkurat nå her i Lillehammer og skyfri himmel. Neppe fare for snø i dag.) Absolutt vellykket middag! (Hadde tre stykker på besøk, sønn og datter med kavaler.) Men det var plagsomt varmt å stå ved siden av grillen med fire brennere på fullt skyv. Har faktisk ikke noe i mot at det blir litt kjøligere nå. 🙃 Endret 7 timer siden av Woff 2 2
Mannen med ljåen Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Kjøttkaker hos tante. Med poteter fra hagen, gulrot, ertestuing og tyttebærsyltetøy. 2 3
Duriello Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Ble plutselig dårlig grillvær, coop tasty garlic pølser og makaronistuing og potetsalat it is. 3 2
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Mannen med ljåen skrev (30 minutter siden): Kjøttkaker hos tante. Med poteter fra hagen, gulrot, ertestuing og tyttebærsyltetøy. Det er godt men liker best kålstuing da 😀 2 1
:utakt Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Mannen med ljåen skrev (38 minutter siden): Kjøttkaker hos tante. Med poteter fra hagen, gulrot, ertestuing og tyttebærsyltetøy. God mat, men om jeg skulle fått kjøttkaker med ertestuing i over tredve grader tror jeg at jeg hadde sett mannen med ljåen 😂 3 1
Woff Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden :utakt skrev (2 timer siden): God mat, men om jeg skulle fått kjøttkaker med ertestuing i over tredve grader tror jeg at jeg hadde sett mannen med ljåen 😂 Bør jeg fortelle at jeg og kona inntok en aldeles ypperlig middag på torsdag og med rester på fredag? Vi spiste langtidsstekt JULERIBBE på lefse! Og det var nærmere himmelen enn mannen med ljåen i alle fall, til tross for varmen! 😋☺️ 3
Maskinfører Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Mannen med ljåen skrev (På 19.7.2025 den 18.03): Gode pølser fra Coop ble grillet på en portabel gassgrill på en rasteplass i Ølen. Ble nesten drept rett før middag, en motgående tulling kom over i feil kjørebane. Reddet situasjonen med en unnamanøver. Håper han må blåse ballong. Uffda er lenge siden man måtte blåse ballong er Evidezer sammen med håndholdt promillemåler idag
Maskinfører Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Duriello skrev (6 timer siden): Ble plutselig dårlig grillvær, coop tasty garlic pølser og makaronistuing og potetsalat it is. Dårlig grillvær ? Vært sol i hele dag samt 23 grader 😀
Duriello Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden Maskinfører skrev (18 minutter siden): Dårlig grillvær ? Vært sol i hele dag samt 23 grader 😀 31 grader i skyggen idag, torden og kraftig regn 2 minutter etter at grillen ble tent. 😏 1 1
Maskinfører Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden Duriello skrev (1 minutt siden): 31 grader i skyggen idag, torden og kraftig regn 2 minutter etter at grillen ble tent. 😏 Såpass ja du bor ikke på Østlandet da ? For her har været vært bra nesten for bra 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå