Gå til innhold

Norges fotballandslag 2021


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nord-Irland har ikke vært gode i dag, men de pleier å være et solid lag. Spilte 1-1 mot Romania i helga, som nå leder over Østerrike. Gjorde det veldig bra i EM-kvaliken. Å score fem mål på dem er jævlig imponerende! Og vi gjør det uten Ødegaard, Berge og Tore på banen. Veldig lovende synes jeg.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (1 time siden):

Sørloth og Haaland er så gode avsluttere at jeg tror nok King enten må finne seg i å sitte på benken fremover, eller få en annen rolle, muligens på kanten. King må jo ha 10 sjanser for å score 1 mål.

Han har spilt mye kant i Bournemouth. Riktignok i en 433/451-variant, men dog. Spørsmålet er om det er andre på Norhe som er bedre. 

Uansett greit med kvalitet på benken og!

Lenke til kommentar

Hvis lagerback stiller med King på topp en gang til når Sørloth og haaland er skadefri er det nesten grunn til oppsigelse. King har aldri vært noe annet enn en helt grei ving med bra fart og styrke. Teknisk sett høyst middelmådig på alle nivåer inkludert skuddteknisk. Fyren trenger 20 100% sjanser for å score 2 mål. 

Endret av ChopperReid
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Reginiussen spiller før Hovland hvis mulig. Nå har ikke jeg et Hovland-kompleks da, og mener Hovland blir snakket i overkant ned. Men Regin går foran. 
Aleesami er et lite spørsmålstegn da. Fremdeles klubbeløs tror jeg? Mens Meling spiller i Fransk toppliga. Aleesami har vært best i det siste da, er liten tvil om det. Henriksen også samme: klubbløs. Han og Johansen gjorde en bra kamp sist, i motsetning til Thorsby. Så Thorsby/Henriksen/Johansen-plassen er litt uviss. 

Lenke til kommentar
Latias skrev (11 minutter siden):

JP Hauge altså. For en spiller. Om han ikke er i troppen til uka er det bare å sende oppsigelsesbrev pr. e-post til Lagerback og Perry.

Laguttakene til Lagerback er jo merkelige. Beste treneren vi har hatt på en stund, men hadde vært behagelig med en manager som valgte de åpenbart beste spillerne.

Ikke Henriksen som er klubbløs og Johansen som sliter benk.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...