Gå til innhold

Hva er den beste strømmetjenesten tilgjengelig i Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Netflix er den klart beste i Norge på serier. De har noe begrenset utvalg av film, men film kan du leie på Viaplay uten abonnement og de har alle de nyeste filmene. Med kombinasjonen av disse to føler jeg at jeg får dekt det aller meste, selv om det hender at jeg til tid og annen må ty til nedlasting for å få tak i mer obskure filmer og serier.

 

Amazon Prime har jeg hørt har et dårlig utvalg i Norge, men den amerikanske skal være bra. Den støtter visst heller ikke chromecast, som er merkelig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg trur eg nesten må anbefale Netflix eg også.

Utvalget er ikkje supert, men dei har ein del forskjellig.

 

Netflix er også den straumetenesta som i mine auger gir mest for penga ved at dei har ein del gode seriar og filmar utan at det er heilt latterlig dyrt, samt at dei har den beste plattforma som er støtta både på alle typar dingsar.

Andre aktørar slik som HBO nordic har berre ei handfull med gode seriar samt ein heilt ubrukelig strømmeplattform. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

...men film kan du leie på Viaplay uten abonnement og de har alle de nyeste filmene. 

 

 

Takk for supert svar! 

 

Kan du forklare litt nærmere hvordan jeg går frem her? 

 

Jeg har ikke tv-boks og det står det man må ha for å leie filmer.

 

Bruker kun TV-en til å caste fra nett. 

Lenke til kommentar

Takk for supert svar! 

 

Kan du forklare litt nærmere hvordan jeg går frem her? 

 

Jeg har ikke tv-boks og det står det man må ha for å leie filmer.

 

Bruker kun TV-en til å caste fra nett. 

 

Aldri hørt om TV-boks. Du kan bruke Viaplay via en PC, nettbrett eller direkte i TVen hvis du har smart-TV. 

 

Du må legge inn et kredittkort for å opprette konto, men du trekkes kun for filmene du leier med mindre du oppretter abonnement. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aldri hørt om TV-boks. Du kan bruke Viaplay via en PC, nettbrett eller direkte i TVen hvis du har smart-TV. 

 

Du må legge inn et kredittkort for å opprette konto, men du trekkes kun for filmene du leier med mindre du oppretter abonnement. 

 

 

Fant ut av det nå :-) Masse takk for tipset!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...