Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

25 år, null erfaring med jenter, lite venner og dårlig sosialt utviklet. Hjelp? Ønsker et liv.


Anbefalte innlegg

Det finnes en elefant i rommet som ingen vil snakke om.

 

Historien din er sterk og du virker reflektert og har selvinnsikt. Samtidig startet alle jeg kjenner ut som jomfruer som ikke kunne snakke med jenter og overtenkte ting. Det finnes en quickfix for dette, vi har en hel kultur bygget rundt dette fenomenet.

 

Elefanten er svært farlig. Giftig, ble det sagt lengre opp i denne tråden.

 

Det jeg vil råde deg til er å gå på klubb, gjerne en litt stor en, og begynne å danse. Så snart du kommer deg forbi "pinlig" er det gøy å danse. Lytt på musikk og beveg deg til musikk til kroppen din begynner å forstå konseptet. Har du ikke rytme, mener du? Har du puls, har du rytme. Se på andre som danser. Dans onsdag, fredag og lørdag. Dans mesteparten av tiden du er på byen. Dra hjem når dansegulvet blir for fullt. Sammen med trening bygger dansing selvtilliten din. Ignorer det om noen fulle gutter ler. Det er fordi gutter som danser gjør noe de selv ikke tør.

 

Da vi var unge, danset vi. Det som skjer når vi danser, er at andre begynner å danse sammen med oss. La det skje, og bare dans videre. Ikke se på det som annet enn dans så får du dansevenner. Blir du god å danse, er du fortsatt ikke god på å snakke med jenter. Men å være god på å danse med jenter gjør at førsteinntrykket faktisk faller på plass før den første samtalen feiler. Overlat det å ta kontakt til jenta, og fryser du kan du alltids bare smile, og forsøke finne rytmen igjen.

 

Noen kan gå på dansegulvet uten alkohol. Fint det. Ingen bør gå på dansegulvet med sprit innabords og må man drikke seg til mot har man allerede drukket for mye. Jeg skal ikke selge inn elefanten, for mange er den et mye verre problem enn å ikke kunne snakke med en dame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei trådstarter. Kanskje du kan begynne med noen aktiviteter der man ikke trenger snakke så mye, eksempel bli med på ballspill eller spille sjakk med noen. Da snakker man mest om det man holder på med.

 

Har du noen skills du kan utvikle, eksempel spille et instrument, synge, tegne/male eller lignende? Det kan hjelpe på selvtilliten å bli flinkere i noe og ha noe produktivt å vise frem.

 

Du kan også begynne forsiktig å snakke/hilse på folk som jobber i butikker nærme der du bor. Jeg tror de fleste er glade for at de blir snakket til og ikke er ute etter å 'avsløre deg' eller være slem med deg med mindre du oppfører deg aggressivt eller provoserende. Du kan spørre hvordan de har det, fortelle om noe du er interessert i.

Lenke til kommentar

Mange av mine triks lærte jeg fra å studere hvordan jentene selv gjorde når de prøvde seg på meg. Fordi få ting på dette området kom naturlig for meg heller. Og å lære mer om teorien bak slikt.

 

F.eks dette med kyssing. I mange år var det et mysterium, hvordan i alle dager skal man gå frem? Og hva skjedde egentlig når det skjedde? Husker jeg pleide å spør de "Kan jeg kysse deg?". Men det er ingenting som er mer turn off for jenter. De liker at sånt skjer på et mer skjult språk. Gjerne at på en måte som gjør at de ikke er klar over det en gang. Det alt for risky å bare lene seg over og smaske løs. Med mindre man har godt erfaring og kan lese signaler.

 

Trikset er å begynne med vanlig og lett ikke-seksuell fysisk kontakt. Bare det å ta henne på armen når du ler av noe morsomt. Eller å ta på skulderen for å flytte litt på henne. Eller å stå litt nærmere enn hva en fremmed person ville gjort. Eller HEEEELT TILFELDIGVIS komme borti henne og å ta hånden på ryggen hennes fordi det var jo IKKE MENINGEN I HELE TATT å komme borti.  Veldig lett på f.eks shuffleboard dates, fordi det er så trangt mellom bordene der. Så eskalerer man. Gjerne man begynner å holde den fysiske kontakten noen sekunder ekstra neste gang. Ikke stå creepy stille og hold på henne! Er ikke det jeg sier. Men i en situasjon hvor det ellers burde vært ok. F.eks hvis dere skal gå ut fra en kafe, eller pub, så plasserer du hånden på korsryggen hennes og på en måte leder henne på veien ut av stedet. Slik at hun begynner å se på deg som en person som kan ta på henne uten at det er noe problem eller utrygt. Du spør ikke verbalt om du kan ta neste skritt i eskaleringen, men du spør på en måte indirekte og skjult ved å gjøre slike ting, og så lenge hun smiler og koser seg etter du har prøvd en eskalering. Så er det et slags "skjult" svar på at hun aksepterer det og at du kan prøve neste skritt.

 

Senere på kvelden, eller ved neste date, prøv å finn en situasjon hvor ting er mer privat. Kanskje på et mer isolert sted i en pub, eller hjemme hos hverandre. Begynn med å sitte litt nærme hverandre, ikke i andre enden av bordet eller sofaen. Men ikke HELT oppi henne heller. Kanskje noe avstand først, og så når en god samtale dukker opp og du er engasjert så flytter du deg TILFELDIGVIS litt nærmere. Alt fra 30 min til noen timer, så lenge det virker som hun har det kjekt og dere har gode samtaler og at det virker som hun føler seg trygg. Og kanskje du har begynt eskaleringen på nytt igjen fra lett kontakt, til lenger kontakt. Så kan du begynne å stryke henne på armen, eller låret. Ikke i 10 minutter, men jeg vet ikke. 10-30 sekunder. Enda bedre er å slutte samtidig som du bytter emnet, eller reiser deg opp for å gjøre noe (hente noe f.eks). Slik at når du stopper så føles det mer naturlig enn at du bare slutter fordi det har gått 10 sekunder.. Etter du kommer tilbake så vent litt og stryk henne på nytt. Denne gangen kan du gjøre det lenger.

 

Og hvis dere sitter alene hjemme i en sofa, og hun ikke har noe problemer med at du stryker henne på låret... Og du har gjort det en stund... Og dere koser dere... Da kunne du nok kysset henne for lenge siden, og hun er egentlig irritert på hvorfor du ikke har gjort det allerede. 

 

Problemet med at jeg nevner slike spesifikke forklaringer, er at det er alt for vanskelig å huske detaljene. Hvis du prøver å pugge dette og så prøver å få det til å fungere, mens du holder en samtale og tenker på alt annet som god holdning, og smile. Samtidig som du er usikker og overanalyserer osv. Så blir det vanskelig. Poenget var mer å gi deg en innsikt i hvordan sånt kan fungere.

 

Jeg vil være forsiktig med å anbefale sub-redditen r/TheRedPill, fordi mange folk der er rett og slett psykopater som føler de har blitt misbrukt at jenter, og syns at menn skal behandle kvinner som gjenstander som skal manipuleres uten noe hensyn til følelsene ders. Nesten som hevn. Og de har mange feilaktige vitenskaplige påstander. Men de har også helt utrolig mange gode råd for å hjelpe oss som ikke skjønner dette skjulte språket. Den mennesklige paringsdansen om du vil. De er nørder som har analysert dating verdenen og kan forklare den på en måte som får andre nørder til å forstå. Så sjekk det ut. Ved å lære mer teorien bak ting, blir det enklere å praktisere uten å måtte pugge spesifikke handlinger. Men ikke la den kult-aktige og ondskapsfulle delen av den gjengen få kontroll over deg. Man kan lære ting der uten å bli drittsekk. Veldig viktig. Og ikke bare sitt å les i 1 år. Typisk felle folk går i, at de bare leser og leser og tror de kan vente til de har lest alt. Og at ting da plutselig skal funke. Du må ut å øve også.

Endret av Venerable
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...