Gå til innhold

Koeniggsegg om Tesla Roadster: – Flaut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, i Sverige er det jo på en måte fortsatt litt kult å kjøre Tesla, i motsetning til i Norge hvor alle gjennomskuer at du bare skal slippe unna bompengene for enhver pris.. :D

Nåja. Det var en snever generalisering. Kjører selv tesla og bor ikke i nærheten av noen bomring. Og jeg tviler på at jeg er eneste.

 

Var ikke pga. Bomring jeg skaffet meg bilen. Og jeg hadde med glede betalt bompenger hvis det var et aktuelt tema der jeg kjører.

Endret av CaZpeR
  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Ja, i Sverige er det jo på en måte fortsatt litt kult å kjøre Tesla, i motsetning til i Norge hvor alle gjennomskuer at du bare skal slippe unna bompengene for enhver pris.. :D

Nåja. Det var en snever generalisering. Kjører selv tesla og bor ikke i nærheten av noen bomring. Og jeg tviler på at jeg er eneste.

 

Var ikke pga. Bomring jeg skaffet meg bilen. Og jeg hadde med glede betalt bompenger hvis det var et aktuelt tema der jeg kjører.

Nei du kjøpte Tesla for å få masse futt til lav pris. Ikke dra frem at du kjører den pga miljø, ingen som vil tro det uansett :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nei du kjøpte Tesla for å få masse futt til lav pris. Ikke dra frem at du kjører den pga miljø, ingen som vil tro det uansett :)

 

Er ikke alle Teslaer så har så mye "futt" heller, min bruker 6,2 sek. på 0-100. Mer enn nok ;) Bor heller ikke i nærheten av en bomring, men kjører jo inn til/gjennom Oslo innimellom. Er dog ikke store besparelsen på bompenger, sparer minst 6-7 ganger så mye på drivstoffet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Forstår ikke de som absolutt skal stemple de som kjører elbil og hvorfor de gjør det. Vi har diesel bil, elbil og bensin atv. Er vi da miljøfantaster, eller svin? Vi har kjøpt alle etter behov og smak. Men etter å ha kjørt elbil en stund så blir det nok vanskelig for bil bransjen å kjempe mot biler som går på strøm. De er helt i starten på historien og fuel helt på slutten.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...