Gå til innhold

vedr. filtrering på PC kabinetter


Mr.M

Anbefalte innlegg

Det er en svakhet i Prisguiden (og også andre steder så det er nevnt) at filtrering på kabinett-størrelse kun tar utgangspunkt i formfaktor på hovedkort.

 

Dvs. det er greit nok hvis man skal ha kabinett til vanlig ATX størrelse hovedkort, men skal man ha noe mindre enn det (til eks. mikro-atx, mini-itx), blir det et irritasjonsmoment siden ATX kabinett også har plass til andre mindre formfaktorer, blir de dermed listet opp alle sammen allikevel. Så må man bla igjennom en masse produkter for å avgjøre (hvis bildet ikke er talende) hvorvidt det er et lite kabinett.

 

Burde vært en funksjon/valg der det kun er størrelse på selve kabinettet som gjelder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lurer på om jeg har dummet meg ut nå, ser at det allerede er en meny til (utenom omtalte Formfaktor) der man faktisk kan angi type kabinett

 

ubhuGHh.png

 

med mindre denne har blitt lagt til siste halvtimen (som er lite sannsynlig) får jeg vel bare be om unnskyldning til de høye herrer  :grin2:

Lenke til kommentar

lurer på om jeg har dummet meg ut nå, ser at det allerede er en meny til (utenom omtalte Formfaktor) der man faktisk kan angi type kabinett

 

ubhuGHh.png

 

med mindre denne har blitt lagt til siste halvtimen (som er lite sannsynlig) får jeg vel bare be om unnskyldning til de høye herrer  :grin2:

 

Hei,

 

Så bra at du fant det du er ute etter. Vi forsøker alltid å lage den best mulige tjenesten, så vi setter uansett pris på tilbakemeldingen. Vi vil heller ha en tilbakemelding for mye, enn en for lite.

 

Si gjerne i fra hvis du finner noe annet du stusser over.

 

Mvh

 

Robert i Prisguiden

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...