Gå til innhold

Samsung Q8FN/Q9FN hjelp


Anbefalte innlegg

Hey,
Driver å tester en Q9FN 2018 modell men sliter med å få Altibox dekoderen til å vise i 4K,når jeg prøver å velge 4K ut på dekoderen så får jeg bare at "oppløsningen støttes ikke på din tv" ......
Xbox One X så fungerer 4K tilkobling uten problemer?Har testa 2 forskjellige HDMI kabler også.
Signalet går rett i tv,ikke via hjemmekino.
Noen tips om Altibox dekoder tilkobling eller generelt andre tips for en som har skaffet seg 4K tv for første gang?

Endret av Blu-Boss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Har du slått på HDMI UHD Color for alle HDMI-inngangene? Hvis ikke så gå til Settings - General - External Device Manager og så på HDMI UHD Color. Av en eller annen grunn står den av når du får TV'en. 

Gjorde det nå men hjalp ikke noe i forhold til Altibox.

Det rare er at jeg får ikke valgt for eksempel 720p heller...dekoderen er låst til 1080p uansett hva jeg gjør

 

Edit: Har Zyxel2812 sentralen ,kan det ha noe å si?

Noen som vet?

Endret av Blu-Boss
Lenke til kommentar

Men kabelen som fulgte med Q22 dekoderen burde jo virke,altibox inkluderer vel ikke en kabel som ikke støtter deres egen dekoder fult ut :/

Ville ha prøvd uansett er tvr som er sensitive på hdmi kabler ... min 2016 Lg G6 oled var ikke fornøyd med kabler inkludert med Xbox One og PS 4 pro ga kun 2:2:2 før jeg byttet til monster sin black serie som ga full 4:4:4 og løste PS4 pro milky Blacks problemet. Retnings bestemte kabler med piler fra og til tv.

Endret av samco
Lenke til kommentar

Ville ha prøvd uansett er tvr som er sensitive på hdmi kabler ... min 2016 Lg G6 oled var ikke fornøyd med kabler inkludert med Xbox One og PS 4 pro ga kun 2:2:2 før jeg byttet til monster sin black serie som ga full 4:4:4 og løste PS4 pro milky Blacks problemet. Retnings bestemte kabler med piler fra og til tv.

 

Ok,har prøvd mange forskjellige high speed kabler nå og 1 av dem burde ha funket,ingen av dem er i Monster kvalitet da.

Som nevnt så får jeg ikke valgt 720p heller så det tyder vel på at noe annet er gærnt :(

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...