Gå til innhold

Nå er iPhone-datoen offisiell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Faen, jeg som nettopp har kjøpt meg en ipad

Hva er sjansen for at de viser en ny ipad og evt har den til salgs før 8 okt? =P

 

ipad kom ny i sommer men hvis du har pro versjonen så er sjansen stor for at det kommer ny.

jepp,er pro versjonen

Har 50 dager på meg,så kan fint levere den tilbake,hvis det er verdt oppgraderingen så klart :)

Lenke til kommentar

3 telefoner med nøyaktig samme design som iPhone X... Kan ikke fatte å begripe at folk "gleder seg" til årets lansering. Apple har stagnert på telefon-fronten, og det tror jeg våkne forbrukere har begynt å innse. Ikke tilfeldig at iPhone har mistet 2. plassen i antall solgte telefoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

3 telefoner med nøyaktig samme design som iPhone X... Kan ikke fatte å begripe at folk "gleder seg" til årets lansering. Apple har stagnert på telefon-fronten, og det tror jeg våkne forbrukere har begynt å innse. Ikke tilfeldig at iPhone har mistet 2. plassen i antall solgte telefoner.

Vel, salget er vel økende så noe riktig må de da gjøre?

 

At billigere telefoner selger enda mer er ikke så rart, men Apples salg er visst økende samtidig som de tjener mest på telefonene sine av alle.

 

Så den andreplassen tar de nok med knusende ro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

3 telefoner med nøyaktig samme design som iPhone X... Kan ikke fatte å begripe at folk "gleder seg" til årets lansering. Apple har stagnert på telefon-fronten, og det tror jeg våkne forbrukere har begynt å innse. Ikke tilfeldig at iPhone har mistet 2. plassen i antall solgte telefoner.

 

Operativsystemet er for bra.. så akkurat det tror jeg ikke de som liker dette, har store problemer med.

Lenke til kommentar

3 telefoner med nøyaktig samme design som iPhone X... Kan ikke fatte å begripe at folk "gleder seg" til årets lansering. Apple har stagnert på telefon-fronten, og det tror jeg våkne forbrukere har begynt å innse. Ikke tilfeldig at iPhone har mistet 2. plassen i antall solgte telefoner.

Apple har stagnert på andre fronter også. Mac Pro med spesifikasjoner fra 2013 er fortsatt til salgs. Fikk seneste epost fra komplett i dag hvor Mac Pro hadde hele 4% rabatt... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

3 telefoner med nøyaktig samme design som iPhone X... Kan ikke fatte å begripe at folk "gleder seg" til årets lansering. Apple har stagnert på telefon-fronten, og det tror jeg våkne forbrukere har begynt å innse. Ikke tilfeldig at iPhone har mistet 2. plassen i antall solgte telefoner.

Vel, salget er vel økende så noe riktig må de da gjøre?

 

At billigere telefoner selger enda mer er ikke så rart, men Apples salg er visst økende samtidig som de tjener mest på telefonene sine av alle.

 

Så den andreplassen tar de nok med knusende ro.

Og Samsung, LG osv tjenee grovt på å selge display til Eplene så de kan fortsette å produsere bedre enheter.

Huawei også selger mer enn Apple så de er vel heller på en 3 eller 4 plass nå på salget

Lenke til kommentar

Nice, dette blir bra, flott med ny iOS!

 

Ny iOS?? Har da strengt tatt sett ganske likt ut fra dag 1. Gørr kjedelig og låst som fy. Går aldri tilbake igjenn så lenge de driver på slik. Foretrekker heller valgfrihet og bedre OSer fremfor låste økosystemene fra halvspiste epler.

Og de er jo uansett bygd på deler fra bl.a Samsung og LG (OLED og LCD displayene) og andre produsenter som lager resten av innmaten på bestilling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

3 telefoner med nøyaktig samme design som iPhone X... Kan ikke fatte å begripe at folk "gleder seg" til årets lansering. Apple har stagnert på telefon-fronten, og det tror jeg våkne forbrukere har begynt å innse. Ikke tilfeldig at iPhone har mistet 2. plassen i antall solgte telefoner.

 

Operativsystemet er for bra.. så akkurat det tror jeg ikke de som liker dette, har store problemer med.

Det låste operativsystemet deres er jo det aller værste med eplene og hovedgeunnen til jeg og nesten alle jeg kjenner skiftet. Hadde man kunne valgt ett annet OS ville de solgt langt flere enheter også.

Lenke til kommentar

Og Samsung, LG osv tjenee grovt på å selge display til Eplene så de kan fortsette å produsere bedre enheter.

Huawei også selger mer enn Apple så de er vel heller på en 3 eller 4 plass nå på salget

Javel, og hva har det med Apples økende salg å gjøre? Du prøver å vinkle selv økning i salget som negativt for Apple?

Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...