Gå til innhold

Nå kan du se hvor mange timer du har brukt på Youtube


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg virkelig se det? Uten å eie en smarttelefon og ved å passe nøye på å ikke være innlogget på en av Google's sporingsplattformer når jeg ser en video der?

 

Overskriften sier at jeg kan det.

Ja, du kan det. Det vil ikke si at du kan det hvis du gjør det du kan for å unngå det, men om du vil så kan du. Hvor vanskelig går det an å være?

 

"Nå kan du kjøpe jordbær på Rema1000"

"Åååå? Kan jeg det? Jeg boikotter Rema1000. Upresist!"

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, du kan det. Det vil ikke si at du kan det hvis du gjør det du kan for å unngå det, men om du vil så kan du. Hvor vanskelig går det an å være?

 

Jeg skrev det ikke for å være vanskelig. Jeg skrev det for å referere til upresise overskrifter.

 

Rema1000 har forøvrig veldig gode jordbær.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

 

Ja, du kan det. Det vil ikke si at du kan det hvis du gjør det du kan for å unngå det, men om du vil så kan du. Hvor vanskelig går det an å være?

 

Jeg skrev det ikke for å være vanskelig. Jeg skrev det for å referere til upresise overskrifter.

Det er en overskrift. Vet du ikke at de alltid har brukt superlativer og prøver å appellere til den gjennsomsnittlige leser? Det er slik faget fungerer, men det finnes nok av bedrevitere på nettet som ikke skjønner seg på faget.

Lenke til kommentar

 

 

Ja, du kan det. Det vil ikke si at du kan det hvis du gjør det du kan for å unngå det, men om du vil så kan du. Hvor vanskelig går det an å være?

 

Jeg skrev det ikke for å være vanskelig. Jeg skrev det for å referere til upresise overskrifter.

Det er en overskrift. Vet du ikke at de alltid har brukt superlativer og prøver å appellere til den gjennsomsnittlige leser? Det er slik faget fungerer, men det finnes nok av bedrevitere på nettet som ikke skjønner seg på faget.

Frem med popcornet.  :rofl:

Endret av kenjako2
Lenke til kommentar

Det er en overskrift. Vet du ikke at de alltid har brukt superlativer og prøver å appellere til den gjennsomsnittlige leser? Det er slik faget fungerer, men det finnes nok av bedrevitere på nettet som ikke skjønner seg på faget.

 

Jeg forstår såklart det dem kaller "click bait", og behovet for slikt for å tjene penger. Men jeg trenger ikke like det.

 

Hva jeg refererte til burde vært opplagt, og er uansett oppklart nå.

 

Frem med popcornet.  :rofl:

 

https://image.freepik.com/foto-gratis/manos-dando-palomitas-de-maiz_23-2147698796.jpg

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

 

Det er en overskrift. Vet du ikke at de alltid har brukt superlativer og prøver å appellere til den gjennsomsnittlige leser? Det er slik faget fungerer, men det finnes nok av bedrevitere på nettet som ikke skjønner seg på faget.

 

Jeg forstår såklart det dem kaller "click bait", og behovet for slikt for å tjene penger. Men jeg trenger ikke like det.

 

Hva jeg refererte til burde vært opplagt, og er uansett oppklart nå.

 

Frem med popcornet.  :rofl:

 

https://image.freepik.com/foto-gratis/manos-dando-palomitas-de-maiz_23-2147698796.jpg

Det er jo ikke click bait, overskriften forteller jo hva innholdet i artikelen er. Click bait hadde vært om de kun hadde sagt noe vagt slik at du var nødt til å åpne artikelen for å finne ut hva det handler om.

https://en.wikipedia.org/wiki/Clickbait

Hva med overskriften du mener er misledende? At den ikke inneholder all teksten i artikelen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...