Gå til innhold

Er dette Sonys nye støydempings-flaggskip?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har 1000XM2, fine de, men opplever at blåtann detter ut endel og lager hakking i musikken. Muligens det er telefonen min som forårsaker dette.

 

Har ikke problem på mine. :)

 

Fantastisk produkt. Lydkvaliteten er milevis foran Bose QC35 II.

 

USB-C har vært noe jeg lengter etter, men tror faktisk ikke jeg ville byttet det for 10 timer mindre batteri. Det er en av tingene som er genialt med XM2. De varer og varer og varer. :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har 1000XM2, fine de, men opplever at blåtann detter ut endel og lager hakking i musikken. Muligens det er telefonen min som forårsaker dette.

 

Ingen problemer hos meg. Og det er chill med den lange batteritiden. Ser ingen grunn til å oppdatere. At xm3 også mangler BT 5.0 gjør jo heller ikke at dette blir et løp og kjøp produkt for de som xm1 el 2.

 

USB C helt greit men ikke nok rosin i pølsa til at det blir bytte.

 

BT 5.0, ennå bedre lydkvalitet samt økt batteritid da blir det bytte. Og ser gjerne at de endrer materialet i putene, blir fort litt svett etter mange timers bruk. Mikrofiber/bambus i putene ville vært helt konge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det egentlig noen headsett i denne kategorien som funker på windows via bluetooth egentlig? Irriterte meg grønn at Sony ikke har lyddrivere til pc. Har XM2.

 

Sony MDR-1000x (og forsåvidt også Sony MDR-10RBT, men de er uten støydemping) fungerer fint via bluetooth på windows, ihvertfall det lille jeg har prøvd de.

Lenke til kommentar

 

Har 1000XM2, fine de, men opplever at blåtann detter ut endel og lager hakking i musikken. Muligens det er telefonen min som forårsaker dette.

 

Har ikke problem på mine. :)

 

Fantastisk produkt. Lydkvaliteten er milevis foran Bose QC35 II.

 

USB-C har vært noe jeg lengter etter, men tror faktisk ikke jeg ville byttet det for 10 timer mindre batteri. Det er en av tingene som er genialt med XM2. De varer og varer og varer. :D

Har heller aldri merket noe til det, heller ikke at lyden blir dårligere med støykanselering på som en nevnte over her. Er utrolig fornøyd med de og ja de er mye bedre enn Bose som jeg hadde tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mine 1000x har en skikkelig akilles-hæl, nemlig svak håndtering av flere enheter simultant. Hvis de er koblet til PCen, rekker jeg ikke koblet over til mobilen for å svare på innkommende samtale. Det er til stor irritasjon i jobben. Er dette knyttet til blåtann-versjon, tro? Og kan man forvente at dette blir fikset, i så fall?

Lenke til kommentar

Er det egentlig noen headsett i denne kategorien som funker på windows via bluetooth egentlig? Irriterte meg grønn at Sony ikke har lyddrivere til pc. Har XM2.

Nå har jeg riktignok 1000:x, ikke m2, men de fungerer på Windows. Jeg måtte imidlertid oppdatere til å bruke bluetoothdriverne fra bt-kortleverandøren, da den som ble valgt som default av Windows ikke fungerte.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde 100XM2 i et par dager, men sammenlignet med Bose QC så var de helt forferdelige å ha på hodet for meg. Jeg har nok litt for store ører ettersom jeg fikk skikkelig vondt av å ha dem på. Rommet inni klokkene er mindre enn Bose sine, så er nok derfor for min del.

 

Har gått tilbake til Bose QC25 ettersom prisen på QC35 fortsatt er for høy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Jeg hadde 100XM2 i et par dager, men sammenlignet med Bose QC så var de helt forferdelige å ha på hodet for meg. Jeg har nok litt for store ører ettersom jeg fikk skikkelig vondt av å ha dem på. Rommet inni klokkene er mindre enn Bose sine, så er nok derfor for min del.

 

Har gått tilbake til Bose QC25 ettersom prisen på QC35 fortsatt er for høy.

 

Jeg opplevde de som veldig ubehagelige den første uken, men nå har jeg null problem med å bruke mine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det egentlig noen headsett i denne kategorien som funker på windows via bluetooth egentlig? Irriterte meg grønn at Sony ikke har lyddrivere til pc. Har XM2.

Kan anbefale et Avantree Leaf USB bluetooth lydkort. Har ikke hatt noen problemer med den og i Windows så kommer det opp som et vanlig lydkort, i tillegg støtter den AptX som gir bedre lydkvalitet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...