Gå til innhold

World of Warcraft lever ennå i beste velgående


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uåpnet går de vel for $10k på eBay

Den er åpnet, men i veldig god stand. Problemet er at jeg har brukt den 30-dagers prøveperioden som fulgte med, men ikke selve spillet. Jeg vet derfor ikke om nøkkelen er brukt eller ikke, og har aldri funnet noen måte å sjekke det ut. Skrev til Blizzard, og de ville bare ha nøkkelen så de kunne verifisere den til Battle.net kontoen min. Det var jeg ikke interessert i, så jeg svarte aldri. Jeg fikk ikke svar på om nøkkelen var brukt. Vet ikke om de har mulighet til å sjekke en gang.

 

Så da må jeg selge den med forbehold om at nøkkelen er brukt, og da må jeg stole på selger. Og man kan jo ikke stole på noen i dag.

 

Så det er en vanskelig situasjon ^^

 

Prøvde å få noen bud en gang, og fikk opp mot 2000-3000. Men jeg er usikker på hva den egentlig er verdt.

Endret av Taurean
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Den er åpnet, men i veldig god stand. Problemet er at jeg har brukt den 30-dagers prøveperioden som fulgte med, men ikke selve spillet. Jeg vet derfor ikke om nøkkelen er brukt eller ikke, og har aldri funnet noen måte å sjekke det ut. Skrev til Blizzard, og de ville bare ha nøkkelen så de kunne verifisere den til Battle.net kontoen min. 

 

Blizzard er nok ikke interessert i å hjelpe deg til å selge en vare du alt har kjøpt fra dem. Activision sin våte drøm er jo å fjerne bruktmarkedet helt. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Synes personlig det er den beste utvidelsen så langt.

 

Alle får ha sin egen mening, men å si at at ekspansjon 2 uker ut i release er den beste så langt blir helt feil etter min mening. Vi har ikke jo ikke fått hele den første patchen tilgjengelig en gang enda (mer spesifikt, raids og warfronts).

 

Påstanden din sier jo at det lille vi har sett av BFA så langt, alt er bedre enn alt vi så av Legion (som totalt sett var en suksess).

 

I WoW tar det ofte også tid før feilene begynner å skinne igjennom, selv WoD var godt likt de første månedene etter release. Aka. starten av en ekspansjon er alltid som hvetebrødsdager.

Lenke til kommentar

Synes personlig det er den beste utvidelsen så langt.

 

Jeg er veldig enig. Det er rett og slett utrolig hvordan dem klarer å hele tiden forbedre sin game-engine (den er vel riktignok intern og sikkert med det fomålet at den kan forbedres hele tiden) og hvordan dem gang på gang klarer å engasjere spillerne med solid story etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Uheldivis kjennes det hele ut som en stor fornøyelsespark med stor mengde aktiviteter, men med såpass lav kvalitet at jeg undres på hvorfor jeg gidder logge på.

 

Menmen, slik har det vel vært siden pandaland kom ut.

 

Hva var det som gjorde kvaliteten bedre før mists of pandaria? 

Flinkere folk og ledere i dev team som senere er sluttet. Annet fokus og mål med spillet etter at Activision kom på banen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle får ha sin egen mening, men å si at at ekspansjon 2 uker ut i release er den beste så langt blir helt feil etter min mening. Vi har ikke jo ikke fått hele den første patchen tilgjengelig en gang enda (mer spesifikt, raids og warfronts).

 

Påstanden din sier jo at det lille vi har sett av BFA så langt, alt er bedre enn alt vi så av Legion (som totalt sett var en suksess).

 

I WoW tar det ofte også tid før feilene begynner å skinne igjennom, selv WoD var godt likt de første månedene etter release. Aka. starten av en ekspansjon er alltid som hvetebrødsdager.

 

Det er helt innenfor å sammenligne med andre ekspansjoner etter 2 uker, og der er min mening klokkerklar - dvs best så langt av alle! Ingen av de andre ekspansjonene har etter min mening vært så bra etter 2 uker, og jeg har spilt dem alle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er helt innenfor å sammenligne med andre ekspansjoner etter 2 uker, og der er min mening klokkerklar - dvs best så langt av alle! Ingen av de andre ekspansjonene har etter min mening vært så bra etter 2 uker, og jeg har spilt dem alle.

Da får du ordlegge deg litt annerledes, stor forskjell på:

"Dette er den beste ekspansjonen så langt"

og

"Dette er den ekspansjonen som har imponert mest i starten" 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...