Gå til innhold

Selger toppmodell til ekstremt lav pris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og for de som ikke vil kjøpe to for eventuelt å selge den ene, er det allerede flere som har utnyttet tilbudet og lagt ut nye og forseglede LG G7-telefoner til halv pris på FINN.no

 

Skulle akkurat til å kommentere at den kommer nok til å florere med disse på Finn nå hvor folk håper på å få lurt en som ikke har fått med seg tilbudet

Lenke til kommentar

 

Og for de som ikke vil kjøpe to for eventuelt å selge den ene, er det allerede flere som har utnyttet tilbudet og lagt ut nye og forseglede LG G7-telefoner til halv pris på FINN.no

 

Skulle akkurat til å kommentere at den kommer nok til å florere med disse på Finn nå hvor folk håper på å få lurt en som ikke har fått med seg tilbudet

Tja, blir man lurt da? Den billigste nettbutikken som har den på lager nå selger den for 6990, dersom du kjøper den på Finn.no 4-5000 (prisen 5/6 av telefonene som ligger på Finn.no koster nå) kroner så sparer du 2-3000 kroner, noe som fortsatt er en god deal og du slipper styret med å selge en ekstra telefon eller finne en ekstra som har lyst på samme telefon. Likevel greit å vite om tilbudet da, så har man muligheten til å bestemme selv om man gjør et godt kjøp fra Finn eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flott artikkel, da har jeg besilt to stk LG G7! :)


 


Min svigermor sin iPhone 7 Plus synger på siste verset med delvis knust skjerm og hun ba meg nylig om å være utkikk etter en ny bra mobil i prisklassen rundt 5-6000 kroner og gjerne noe annet enn iPhone. Jeg tenkte egentlig å handle en Oneplus 6 til henne men nå blir det LG G7 istedet.


 


Så har min svoger bursdag i september og han trenger også ny mobil, så da får han en flott mobil fra LG i gave :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er synd at LG sin mobilavdeling ikke går så bra, G6 Plus, G7 og V30 er utrolig gode telefoner. Kombinasjonen av DAC og godt kamera er hovedkriteriene for min del.

Ja spesielt siden de teknisk er overlegen samsung og huawei

Lenke til kommentar

Isolert sett høres dette jo forlokkende ut. Desverre brente jeg meg på mitt siste møte med LG: en Optimus 2X, som LG var helt spektakulært trege med å oppdatere. Selv Wikipedia nevner det: "The phone holds the record for the longest update holdout, taking 16 months to receive a firmware update from Android 2.2 to 2.3" (https://en.wikipedia.org/wiki/LG_Optimus_2X). Det var dengang folk på fora rundt om omskrev LGs slagord til "Lies (are) Good".

Nå er jo dette en liten evighet siden i mobil-år, og godt mulig at LG har forbedret seg på dette området siden. Men akkurat det har jeg ikke tenkt til å prøve av selv...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor blir det av han som skal si: "Dere burde heller kjøpe Oneplus 6, for den er mye bedre."

 

Er det virkelig en tråd uten den kommentaren?

For 3500kr så er jo denne mere value for money enn Oneplus 6 da.

Bare synd det ikke finnes noe rom til denne telefonen så man er stuck med stock LG, og batteriet er litt lite.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Isolert sett høres dette jo forlokkende ut. Desverre brente jeg meg på mitt siste møte med LG: en Optimus 2X, som LG var helt spektakulært trege med å oppdatere. Selv Wikipedia nevner det: "The phone holds the record for the longest update holdout, taking 16 months to receive a firmware update from Android 2.2 to 2.3" (https://en.wikipedia.org/wiki/LG_Optimus_2X). Det var dengang folk på fora rundt om omskrev LGs slagord til "Lies (are) Good".

Nå er jo dette en liten evighet siden i mobil-år, og godt mulig at LG har forbedret seg på dette området siden. Men akkurat det har jeg ikke tenkt til å prøve av selv...

LG er trege ja, har selv en V20 som var første på markedet med Nougat, men har først nå begynt å rulle ut Oreo.

 

Har også hatt V10 og nå V20 som jeg bruker på jobb, solide telefoner som det ikke har vært noe tull med.

 

7000 kr for 2stk G7 er grisebillig uansett hvordan man vrir å vender på det. Eneste telefonen på markedet med Quad Dac, forøvrig samme som jeg har i min V20.

Endret av Simkin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er synd at LG sin mobilavdeling ikke går så bra, G6 Plus, G7 og V30 er utrolig gode telefoner. Kombinasjonen av DAC og godt kamera er hovedkriteriene for min del.

Egentlig synd at det for mange er enten Apple eller Samsung, selv om mange nå har fått øynene opp for Huawei/Honor.

 

Både LG og HTC leverer flotte telefoner, men det blir fort lite salg når de ikke selges gjennom mobil-leverandørene, eller blir gjemt bort litt av butikkene.

 

Er ikke alltids så lett å gå i butikken å plukke med seg en av disse, når butikkene ikke vil ha de på lager eller i sortimentet.

 

Selv er jeg nå på en LG V30, og er veldig fornøyd med den. Har før det hatt LG G4, som erstattet en HTC One (M7), så bytter ikke telefon så ofte. Men kjøper kvalitet når jeg kjøper.

 

Eneste jeg savner er at OSet blir fullstendig stock fra bunn av, og kan oppgraderes uavhengig av produsentenes skall og egenutviklede apps.

 

Er en skam at vi fremdeles må vente på å få siste OS fordi HW-pridusenten skal fikle på OSet før man får det.

 

Blir som om f.eks. Dell-maskiner ikke får Win 10 før Dell har spesialtilpasset OSet, og er du uheldig så får du ikke det til laptopen du kjøpte for 1 år siden, fordi Dell kom med modellen for akkurat litt over 2 år siden, og da orker de ikke bruke ressurser på dette.

 

Og kjøpte du ikke toppmodellen men budsjettmodellen, så kan du se langt etter OS-oppgraderinger utenom noen sikkerhetspatcher.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...