Gå til innhold

Slik fungerer det nye kompani-systemet i Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne diskusjonen ble forsåvidt tatt i BFV tråden til en viss grad.

 

Jeg er positiv enn så lenge. Forutsatt at det generelt er tidsriktige klær og farger man kan ha på. flere typer uniform, skinnjakker, luer, briller, gassmasker. etc etc.

 

Kommer det slike skins som finnes i CS eller Gears of war Rosa, turkis prikkete neon greier så ødelegger det veldig mye imo.

Lenke til kommentar

Selve systemet ser kult ut, jeg er bare skeptisk til all denne moddingen av karakterer som går veldig utenfor historisk korrekthet. Spillerne online kommer til å se ut som karakterer i Cyperpunk 2077.

 

Du har en egen knapp i innstillingene hvor du kan slå av custom characters.

 

Hva gjelder historisk korrekt, så var der soldater med sverd, pil og bue, kvinner med proteser, blå ansiktsmaling, mohawks, etc.

Lenke til kommentar

Tillater meg å stille et dumt spørsmål eller to. Av teksten ser det ut til at dette gjelder singleplayer, men av vid'en ser det tidvis multiplayer eller skirmish ut. Er det slik singleplayer i BV er? Altså multiplayeraktig og ikke scriptet/storydriven?

 

Videoen viser iallefall multiplayer.

 

Single player pleier å være mer som i vanlige spill, hvor man har en karakter man følger gjennom et story mission.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...