Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Cuckold fetish - Hvorfor blir vi latterliggjort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest d3ef5...6be
Skurupu skrev (19 minutter siden):

Det du snakker om er meme-ordet "cuck" som er populært på internett.

Når vi snakker om cuckold som fetisj, så har ikke det noenting med om man klarer eller ikke klarer å tilfredstille sin partner.

Jeg snakker om den gjengse oppfatning, det vil si oppfatningen til majoriteten, om du sier at du er cuckold. Har poengtert det et par ganger nå, så ser ikke poenget i å diskutere det noe videre. Ikke noe å være hårsår over, men sånn er det ihvertfall de jeg kjenner oppfatter det, uavhengig av om det er det som er riktig eller ikke. 

For å svare trådstarter på det (som i mitt hode er det viktigste), nemlig "Er det galt det da?": Nei, absolutt ikke. Så lenge dere har god kommunikasjon dere imellom og alt er good så er det bare å gjøre det dere måtte ønske :D Let your freak flag fly! (dvs: vær komfortabel med deg selv og dine tilbøyeligheter, uavhengig av hva andre mener).

Anonymous poster hash: d3ef5...6be

Lenke til kommentar

Vi diskuterer bare vår oppfatning av hva som er vanlig, ja.

Jeg har helt motsatt inntrykk enn deg. Når jeg har diskutert dette med folk kan jeg aldri huske at noen har påstått at det er fordi man ikke klarer å tilfredstille og må få noen andre til å gjøre det. Mitt inntrykk er at det er komplett motsatt, at det er mannen som vil være cuckold for å tilfredstille sine egne fantasier.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
AnonymDiskusjon skrev (På 21.8.2018 den 14.14):

Har en såkalt cuckold fetish.

Det vil si jeg tenner på tanken om at dama mi knuller andre menn eller blir gangbanget osv. Så langt er det bare en fantasi som hun også synes er spennende. Vi har ikke gjort noe i praksis, annet enn å rollespille eller sende henne avgårde på fest i gjennomsiktig topp uten bh.

 

Hun har også en fantasi som er å bli bundet fast, og dominert, "voldtatt" osv. Så for hennes del tar jeg denne rollen av og til. Bare fordi man er "cuck" så er man ikke en skjør fyr som ikke tilfredsstiller kjæresten. Jeg kan gjøre alt uten at det definerer meg.

 

Virker som å være "cuck" er forenelig med å være en slags taper. Det er en fantasi jeg ikke kan fortelle om til folk flest.

 

Hvorfor er det slik? Jeg er jo helt velfungerende. Denne fantasien bare pirrer meg noe jævlig.

Er det galt det da?

 

/rant

 

 

Anonymous poster hash: 27e28...c78

En cuck er en underdanig mann som tenner på å bli ydmyket og dominert av sin cuckoldress/hotwife! Han er ynkelig på mange områder. Om du føler at dette ikke er riktig beskrivelse av deg så er du ikke cuck, men Stag - det er akkurat det samme som cuck, men uten ydmykelses biten. Jeg har drevet med dette i mange år, lest meg opp, erfart, osv. så jeg vet hva en cuck er. Virker som mange har for lite kunnskap om cuckold og hva en skal definere seg som seksuelt. Jeg har en cuck, underdanig mann som ikke klarer tilfredsstille meg 100% på alle områder og liker ydmykelse og måten jeg dominerer han. Foreslår at du googler Cuck og Stag, så vil du lese om forskjellen - bare vær obs på at folk har laget sine egne meninger om hva cuck/cuckold er og lagt dette ut, men tilbake fra start, den gang cuckold ble dannet, så står det at cuckold/stag og cuck er det jeg nettopp skrev i forklaringen her. Cuckold verden er enorm - det handler ikke bare om sex med andre menn, men også mye, mye mer... 🙂

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest f2f7e...911
Skurupu skrev (På 5.7.2021 den 15.48):

Det du snakker om er meme-ordet "cuck" som er populært på internett.

Når vi snakker om cuckold som fetisj, så har ikke det noenting med om man klarer eller ikke klarer å tilfredstille sin partner.

Er man cuck, så handler det også om tilfredsstillelse jo! Det handler om at han/cuck ikke klarer tilfredsstille henne på alle de områdene hun ønsker. Kanskje er han fantastisk på slikke-biten, men funker dårlig generelt ellers seksuelt. MEN, det er også disse cuckene som har det som trengs, men tenner på å bli behandlet som en ynkelig cuck som ikke har det som trengs! Skal også sies at en del menn er under gjennomsnittet ift penislengde og det kan bli et problem. Vi damer får ofte høre "det er dere som er for vide der nede". Det er bare bullshit. Alle damer er ulike nedentil akkurat som dere menn. Pikk og fitte skal faktisk passe sammen! Så er det også slik at mange damer er size-queen og det er rett og slett en fetisj for menn med stort utstyr. Det har ingenting med hennes fitte innvendig å gjøre, det handler som sagt om at det er en fetisj for store menn og det er utrolig hva en klarer like når det er blitt en fetisj. En STAG derimot, han tilfredsstiller sin hotwife/cuckoldress uten problemer, men tenner på og se henne med andre menn/blir dominert uten ydmykelses-biten. Dette har jeg drevet med i mange år og fått en god del erfaring! Det står mye bullshit på nettet ang cuckolding, folk lager sin egen mening og legger det ut. Skal det gjøres riktig må du tilbake der cuckold ble dannet/funnet opp og da er min beskrivelse av det riktig! Alt startet faktisk med at damer var utro, og så visste det seg at en del menn faktisk ble tent av det, og så utviklet dette seg etterhvert og disse "rollene" ble dannet/laget... 🙂

Anonymous poster hash: f2f7e...911

Lenke til kommentar
Skurupu skrev (På 5.7.2021 den 16.35):

Vi diskuterer bare vår oppfatning av hva som er vanlig, ja.

Jeg har helt motsatt inntrykk enn deg. Når jeg har diskutert dette med folk kan jeg aldri huske at noen har påstått at det er fordi man ikke klarer å tilfredstille og må få noen andre til å gjøre det. Mitt inntrykk er at det er komplett motsatt, at det er mannen som vil være cuckold for å tilfredstille sine egne fantasier.

Alt handler om hennes nytelse - han tenner på at hun har det godt. Selvfølgelig er det litt for han sin del også, da han tenner på dette og får noe ut av det, men hovedsakelig handler det om at han tenner på at hun har det godt og er det med en annen mann/ulike fetisjer osv, så tenner han også på det. Alle cuck'er/Stag'er er forskjellige, men det de har felles er at de tenner på hennes nytelse! 

Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon skrev (På 21.8.2018 den 16.07):

Fordi usikre guttehvalper har lest noen tekster om "alfa-hanner" og hva det betyr å være en "alfa-hann", og dermed tror de at at alle som ikke er slik ikke er ekte menn.

 


Anonymous poster hash: 5cb5c...64e

 

Om du tar deg tid til å lese helt tilbake der cuckold startet/ble dannet og utviklingen derfra, så forstår du litt mer. Jeg ser at veldig mange her inne har lite kunnskap om cuckold og de forskjellige rollene! 

Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon skrev (På 22.8.2018 den 4.31):

Jeg tror ikke denne fetisjen er så uvanlig som du tror. Jeg liker heller ikke betegnelsen cuckold fordi mange forbinner det med først og fremst å tenne på nedverdigelse.

 

Jeg synes UrbanDictionary har en veldig fin definisjon

 

Jeg liker absolutt ikke på å bli latterligjort og nedverdiget, men jeg kan absolutt tenne på at kona har sex med noen andre så lenge ting er avklart og vi er enige om det. 

 


Anonymous poster hash: 9e491...983

 

De som har litt erfaring innen dette med cuckolding vet veldig godt at det ikke kun handler om underdanige cuck'er som ikke klarer tilfredsstille 100% ... Det er også Stag, eneste forskjellen mellom cuck og Stag er at Stag ikke har noe problem med å gi hotwife/cuckoldress det hun trenger, men tenner på og se hennes nytelse og da f.eks med andre menn. Cuckold er sååå mye mer enn bare sex med andre menn! 

Lenke til kommentar
Grobi skrev (På 3.7.2021 den 10.26):

Vi praktiserer dette hos oss. Spennende å se kona nyte god sex med annen mann.

Stag eller cuck? Om du ikke har satt deg inn i forskjellen. Cuck er en som er underdanig og liker ydmykelse, i mange tilfeller klarer han ikke tilfredstille henne 100% på alle de områdene hun trenger. Men cucken tenner på hennes nytelse og det er ofte med andre menn. Stag tenner på det samme, at hotwife/cuckoldress har det godt og da f.eks med andre menn, forskjellen her er at Stag ikke tenner på ydmykelses-biten. Spør fordi jeg er oppriktig nyskjerrig! Skal også sies at cuckold er såå mye mer enn bare å ligge med andre menn... 🙂

Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon skrev (På 22.8.2018 den 4.31):

Jeg tror ikke denne fetisjen er så uvanlig som du tror. Jeg liker heller ikke betegnelsen cuckold fordi mange forbinner det med først og fremst å tenne på nedverdigelse.

 

Jeg synes UrbanDictionary har en veldig fin definisjon

 

Jeg liker absolutt ikke på å bli latterligjort og nedverdiget, men jeg kan absolutt tenne på at kona har sex med noen andre så lenge ting er avklart og vi er enige om det. 

 


Anonymous poster hash: 9e491...983

 

Da er du en Stag, ikke en Cuck. Men du kan også være en Cuck som har det hun trenger, men tenner på å bli behandlet motsatt. Tenner på ydmykelse! Min cuck tilfredstiller meg på flere områder og jeg er fornøyd med mye av det, men jeg elsker god, røff sex med menn som er litt over gjennomsnittet utstyrt og liker dominere, så da må jeg finne det andre plasser. Vi begge tenner også generelt på ydmykelses-biten. Han defineres som min eiendom. Tenner du ikke på ydmykelses-biten, men ønsker og tenner på å se hennes nytelse som da også kan innebære andre menn, så er du Stag! :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...