Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Cuckold fetish - Hvorfor blir vi latterliggjort?


Anbefalte innlegg

Har en såkalt cuckold fetish.

Det vil si jeg tenner på tanken om at dama mi knuller andre menn eller blir gangbanget osv. Så langt er det bare en fantasi som hun også synes er spennende. Vi har ikke gjort noe i praksis, annet enn å rollespille eller sende henne avgårde på fest i gjennomsiktig topp uten bh.

 

Hun har også en fantasi som er å bli bundet fast, og dominert, "voldtatt" osv. Så for hennes del tar jeg denne rollen av og til. Bare fordi man er "cuck" så er man ikke en skjør fyr som ikke tilfredsstiller kjæresten. Jeg kan gjøre alt uten at det definerer meg.

 

Virker som å være "cuck" er forenelig med å være en slags taper. Det er en fantasi jeg ikke kan fortelle om til folk flest.

 

Hvorfor er det slik? Jeg er jo helt velfungerende. Denne fantasien bare pirrer meg noe jævlig.

Er det galt det da?

 

/rant

 

 

Anonymous poster hash: 27e28...c78

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om det strengt tatt blir latterliggjort mer enn andre fetisher/parafilier som involverer mannen i en underkastende eller nedverdigende rolle :shrug: Så spørsmålet kan vel generaliseres ganske mye.

 

Men svaret ligger vel som i så mye annet at vi er nå en gang fremdeles ganske opphengt i et kjønnsrollemønster hvor menn skal være tøff og bøs og sjef og ikke vise svakhet. Som gir seg utslag i at visse mennesker vil latterliggjøre stort sett alle former for fravik fra det.

 

Hvis det er en trøst, så er det gjerne de som er mest usikre på seg selv som lager mest støy. Folk som er trygge på seg selv og sin egen seksualitet gidder gjerne ikke å bry seg så mye med hva andre liker.

Endret av Sutekh
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det eneste mann oppnår med å bruke ordet "cuck" som noe nedsettende, er å sette seg selv i en bås i andres øyne.

 

Hvis det er en trøst, så er det gjerne de som er mest usikre på seg selv som lager mest støy. Folk som er trygge på seg selv og sin egen seksualitet gidder gjerne ikke å bry seg så mye med hva andre liker.

Det trur jeg, også.

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke denne fetisjen er så uvanlig som du tror. Jeg liker heller ikke betegnelsen cuckold fordi mange forbinner det med først og fremst å tenne på nedverdigelse.

 

Jeg synes UrbanDictionary har en veldig fin definisjon

A man who willingly encourages his wife to sleep with other people because it brings him pleasure. Cuckolds exist on a spectrum between two extremes. One on end is the masochistic cuckold who enjoys humiliations, degradation, and other demeaning activities at the hands of his wife and her lover. The alpha cuckold lies at the opposite end of the spectrum and does not enjoy any form of humiliation and often has a direct say in who his wife sleeps with and when.

 

 

Jeg liker absolutt ikke på å bli latterligjort og nedverdiget, men jeg kan absolutt tenne på at kona har sex med noen andre så lenge ting er avklart og vi er enige om det. 



Anonymous poster hash: 9e491...983
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er veldig vanlig for mennesker å distansiere seg fra ting de ikke er komfortable med. Det er veldig vanlig blant menn å ikke ha denne fantasien – heller representerer den en trussel for deres forhold dersom damen skulle ønske den. Og da er det i deres interesse å fremmedliggjøre tanken, slik at den ikke blir ansett som vanlig og uproblematisk, og til slutt påvirke deres interesser med det motsatte kjønn. Det er ikke nødvendigvis riktig, men det er en veldig forståelig respons.

Endret av cuadro
Lenke til kommentar

Det er veldig vanlig for mennesker å distansiere seg fra ting de ikke er komfortable med. Det er veldig vanlig blant menn å ikke ha denne fantasien – heller representerer den en trussel for deres forhold dersom damen skulle ønske den. Og da er det i deres interesse å fremmedliggjøre tanken, slik at den ikke blir ansett som vanlig og uproblematisk, og til slutt påvirke deres interesser med det motsatte kjønn. Det er ikke nødvendigvis riktig, men det er en veldig forståelig respons.

Men med den tankegangen er vel pedofili ok da... :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så lenge ikke din fetisj går ut over andre som overhode ikke er interessert i det, så er det vel ingen problem med det? Håper for guds skyld ikke du går rundt og sprer viten om at du tenner på slikt til folk du kjenner eller random folk, da vil jeg faktisk forstå at de ser rart på deg. 

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest d3ef5...6be
AnonymDiskusjon skrev (På 21.8.2018 den 16.07):

Fordi usikre guttehvalper har lest noen tekster om "alfa-hanner" og hva det betyr å være en "alfa-hann", og dermed tror de at at alle som ikke er slik ikke er ekte menn.

 


Anonymous poster hash: 5cb5c...64e

 

Eller fordi en av tingene som i vårt samfunn kjennetegner å "være en ordentlig mann" er at man klarer å tilfredsstille sin partner, både intellektuellt, seksuelt og emosjonelt... Så kan man selvfølgelig argumentere med at det er allikevel det man gjør ved å bli cucket, men da blir jo motargumentet: hvorfor klarer ikke du å selv tilfredsstille hun? Hvorfor er du avhengig av en tredjepart? For all del, folk må bare gjøre som de vil på sine egne soverom, men om man går rundt i sosiale sammenhenger og prater om at man liker å bli cucket bør man regne med å få litt rare blikk.

Anonymous poster hash: d3ef5...6be

Lenke til kommentar
1 hour ago, Guest d3ef5...6be said:

Eller fordi en av tingene som i vårt samfunn kjennetegner å "være en ordentlig mann" er at man klarer å tilfredsstille sin partner, både intellektuellt, seksuelt og emosjonelt... Så kan man selvfølgelig argumentere med at det er allikevel det man gjør ved å bli cucket, men da blir jo motargumentet: hvorfor klarer ikke du å selv tilfredsstille hun? Hvorfor er du avhengig av en tredjepart? For all del, folk må bare gjøre som de vil på sine egne soverom, men om man går rundt i sosiale sammenhenger og prater om at man liker å bli cucket bør man regne med å få litt rare blikk.

Anonymous poster hash: d3ef5...6be

Han sier da ingenting om at han selv ikke klarer å tilfredstille henne?

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Gjest d3ef5...6be
Skurupu skrev (47 minutter siden):

Han ser da ingenting om at han selv ikke klarer å tilfredstille henne?

Jeg sier da heller ingenting om det, men at det er gjengs oppfatning at damer søker en ekstra etc. når de ikke blir tilfredsstilt nok av partneren sin. "For hvorfor hadde man ellers trengt en ekstra?" En meget gammeldags måte å tenke på selvfølgelig men er ihvertfall slik jeg oppfatter at "mannen i gata" tenker på det, ikke bare "usikre guttevalper".

Anonymous poster hash: d3ef5...6be

Lenke til kommentar
Gjest d3ef5...6be
Gjest de446...d05 skrev (4 minutter siden):

Det trur jeg er feil.

Anonymous poster hash: de446...d05

Vel, trådstarter er nå også av den oppfatningen og at man blir sett på som en slags "taper" om man er cuck. Dette er forenlig med hva jeg selv opplever. Selvfølgelig, drar man på sexklubb eller lignende er nok holdningene ganske annerledes, men nå snakker vi om "vanlige", konservative folk ;)

Anonymous poster hash: d3ef5...6be

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...