LordAndy Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Har et pussig problem med et ATI 3D Rage LT Pro AGP 2x skjermkort på en Win 98 Se pc. Installerer kortet med drivere jeg har hentet ned fra produsenten. Setter oppløsningen opp til 1024x768. Så langt fungerer alt helt fint. Men når jeg restarter pcen, er plutselig oppløsningen tilbake på 640x480 og der er den låst. Jeg får altså ikke lov til å endre oppløsningen. Noen som har vært borti et tilsvarende problem, og kan gi meg noen tips om hva jeg bør/kan gjøre og hvilken driver jeg bør bruke ?
Jakartabebopp Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 (endret) hehehe.. vet ikke om så mange som bruker sånne kort lenger .. selge det på antikk-messe? husker mitt rage3d pro-kort Endret 17. desember 2003 av rasgar
dominus Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 det er virkelig nostalgi over det kortet der. jeg har brukt ati i alle år, selv da mine venner sverget til 3DFX. syns å huske at man kunne få innstallert feil driver på de gamle Rage3D korta og da fikk du ikke endra oppløsninga. prøv å last ned denne. bare husk at du får fjerna den gamle driveren først! http://www.ati.com/support/products/pc/rag...n98drivers.html lykke til
Slabbedasken Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 Har fremdeles et Voodo2 og et Riva tnt2 ULTRA kort liggende......vært noen gode følgesvenner (ihvertfal sistnevnte) Voodookortet er SVÆRT SOM FY....men 3dfx er ikke noe å satse på i dag der ingenting støttes av dem lengre
LordAndy Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Skrevet 17. desember 2003 hvilkenm skjerm har du da? Skjermen er en 17" Nokia Valuegrapth 770V hvis jeg ikke husker helt feil. Skal få sjekket dette i morgen. Men kan det ha noe betydning ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå