Gå til innhold

Fitbit lanserer Charge 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med Fitbit er jo kvalitetskontrollen deres. Har hatt 2 Charge 2 som har slitnet i reimene med helt normalt bruk, og når jeg leverte dem tilbake har jeg fått beskjed om at jeg er langt fra den eneste som opplever det. Heldigvis relativt hyggelig reklameringshåndtering, og de har bare blitt byttet på dagen i butikk. De er god når de fungerer, men det tar neimen ikke lang tid før de begynner å skrante.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Reim som ryker er greit nok for min del så lenge jeg kan kjøpe ny reim. Var verre med Microsoft Band som hadde batteri og HR i reimen. Hele greia gikk dukken og ingen reklamasjon pga hard bruk.

 

Ja, med genser av og på, vesker og sekker som napper skikkelig i reimen, så er det faktisk grenser på hva dette skal tåle... Og unger, som hopper og henger i armene dine... Så at Fitbit bytter dette er jo helt topp

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var på brevandring/topptur i Jotunheimen i helgen og logget turen med Fitbit-appen. Alt så fint ut underveis, men når jeg avsluttet aktiviteten fikk jeg ikke opp kartet. Fitbiten slet med å synke, et ikke ukjent problem, og når jeg endelig fikk synket opp var aktiviteten borte. Ikke første gangen jeg opplever dette, men ganske surt på en tur utenom det vanlige.

 

Har forsøkt å finne hjelp i forum og support, men nærmeste jeg har kommet er folk med samme problem hvor saken er satt som løst uten en egentlig løsning. Alt i alt synes jeg Fitbit har vært såpass ustabilt, basert på Charge HR og Charge 2, og 3 forskjellige mobiler (alle Android), at jeg tror neppe det blir ny Fitbit når denne ryker eller byttes ut.

 

Har også problem med at varsler på Fitbit'en for kalender ikke viser riktig tid. Bare tid for når varselet går av, som er fullstendig uinteressant. Eksempel: om jeg har en aktivitet i kalender kl 18, og varsel 2 timer før, da får jeg varsel kl 16 med tekst "16:00 Middag". F.eks. Det har aldri fungert riktig.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...