Gå til innhold

[Løst] Er det faen meg mulig...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er noe nettleseren din automatisk fyller inn. Det er ikke vi som har fylt det inn. 

 

Vi har faktisk gjort en del for å unngå problemet. Det er ingen referanser til e-postadresse i koden som ligger bak tekstfeltet og vi har definert autocomplete til off. Likevel virker det som noen nettlesere mener feltet skal fylles inn med e-postadresse. 

<input class="input_text" autocomplete="off" type="text" maxlength="40" name="displayName" id="displayName" value="" size="30">

Vi definerte i tillegg opp et eget felt for e-postadresse bare for å la nettleserne fylle inn det feltet i stedet for. 

 

Jeg er usikker på hvorfor noen fortsatt opplever at nettleseren automatisk fyller inn e-postadresse i visningsnavnfeltet. 

 

Uansett bør man forsikre seg om verdiene i feltene og beskrivelsene som står ved siden av, før man sender inn skjemaer. Men vi ønsker naturligvis gjøre det vi kan for å unngå at folk rammes av problemet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er noe nettleseren din automatisk fyller inn. Det er ikke vi som har fylt det inn. 

 

Vi har faktisk gjort en del for å unngå problemet. Det er ingen referanser til e-postadresse i koden som ligger bak tekstfeltet og vi har definert autocomplete til off. Likevel virker det som noen nettlesere mener feltet skal fylles inn med e-postadresse. 

<input class="input_text" autocomplete="off" type="text" maxlength="40" name="displayName" id="displayName" value="" size="30">

Vi definerte i tillegg opp et eget felt for e-postadresse bare for å la nettleserne fylle inn det feltet i stedet for. 

 

Jeg er usikker på hvorfor noen fortsatt opplever at nettleseren automatisk fyller inn e-postadresse i visningsnavnfeltet. 

 

Uansett bør man forsikre seg om verdiene i feltene og beskrivelsene som står ved siden av, før man sender inn skjemaer. Men vi ønsker naturligvis gjøre det vi kan for å unngå at folk rammes av problemet. 

 

Hei! Takk for tilbakemelding. Vil først og fremst beklage for den noe aggressive tonen jeg hadde i det første innlegget mitt. Jeg bruker nyeste Edge på 1803, som kanskje kan forklare problemet? Den er gjerne litt vill på utfylling til tider. Ønsker du mer informasjon så er det bare å spørre. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...