Gå til innhold

Ny Battlefield V-trailer viser oss litt av alt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sist jeg kjøpte et Battlefield var nok BF4, og det siste for min del. Etter at BF1 kom har det vært re-skins av spillene f.eks Battlefront serien. Same shit som dette! Testet BF1 10 hour trial "Field Of View" på 80 føltes nesten ut som fisheye syn.

Endret av Soles
Lenke til kommentar

Sist jeg var hektet på Battlefield var 2'ern og bad company 2. Kan ikke helt fortelle hvorfor jeg falt av men når jeg prøvde BF3 så var skuffelsen stor.

 

Siden har jeg ikke spillt slike spill så spørs om jeg skal bryte min EA ban og igjen gi dette møkka firmaet penger :p Kjenner jeg savner BF2 dagene mer og mer.

Du savner å være ung, ikkje bf2 ;)

 

Har spillt bf2 "revieve" , og kan fortelle at bf2 er ikkje like gøy som før, når man har spillt bf3,4 og bf1 veldig mye. Nostalgien er det som er der, men der stopper det.

 

Jeg hadde ca 4000 timer i bf2 ;)

 

Akkurat nå synes jeg Bf1 er utrolig bra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hehe godt mulig Nizzen :p Tror jeg bare hadde spilt meg lei av den typen spill. Dessuten har jeg også lært at minner må forbli minner når det kommer til gode gamle spill. Hverken Super Frog eller Star Wars Galaxies var like bra som jeg husket når prøvde de på nytt i voksen alder. 

 

BF5 kan vel spilles nå for de som har delux edition. Hvordan vil dere si at spillet "yter" ? Skeptisk til at jeg ikke får nokk FPS

 

gtx 1050 ti kortet begynner å bli gammelt.

Lenke til kommentar

Hehe godt mulig Nizzen :p Tror jeg bare hadde spilt meg lei av den typen spill. Dessuten har jeg også lært at minner må forbli minner når det kommer til gode gamle spill. Hverken Super Frog eller Star Wars Galaxies var like bra som jeg husket når prøvde de på nytt i voksen alder.

 

BF5 kan vel spilles nå for de som har delux edition. Hvordan vil dere si at spillet "yter" ? Skeptisk til at jeg ikke får nokk FPS

 

gtx 1050 ti kortet begynner å bli gammelt.

Bf v alpha krever ca 30+ % mere enn bf1. Cpuload på 8 tråder, så 4 core blir nok dårlige greier.

Lenke til kommentar

Tja. Alphaen overbeviste meg ikke. Har mye mer gøy i bf1 enn i bf v. Camping blir belønnet alt for mye og uten spotting eller kill cam så har du ikke peiling på hvor de er, og du kan bli knertet fra nøyaktig samme plass.

Spotting funka da hos meg. Glemte du å spamme Q, som man skal i bf? :p

 

Var noe som Irriterte meg i aloha, og det var der var for lang "reaload" av medic pakker og for lange animasjoner når medic reviever.

 

Hilsen medichore ?

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...