Gå til innhold

Hva tenker dere om barneserien Zombielars?


Anbefalte innlegg

Kom over den serien da sesong 1 var ferdig, nå er sesong 2 snart ferdig (tror jeg). Synes den er utrolig spennende og lurer på om det er flere "voksne" som også synes denne serien er gøy og interessant? Er i 20 årene og føler meg litt for gammel til å like den, men den tar opp viktige temaer (i form av fantasi-skapninger for å gjøre det passende til barn), og handler om å kunne være seg selv selv om andre ikke liker det.
Den har blitt sammenlignet med Skam, hvor skam da tar opp lignende tema men er mer rettet mot ungdom. Skam tok av over hele verden og synes Zombielars fortjener mer også.
Jeg kan ikke vite, men jeg tror barn som ser denne serien ikke ser den "dype" meningen med det, men heller bare en serie om zombier og ninjaer. Det er forsåvidt en bra ting, da de er barn og har det bedre med å ikke tenke på hvordan den store, urettferdige verden er. Men jeg håper at de som nå ser den som barn vil se den om igjen om 10 år og få en helt annen forståelse av den.

Enten du er noen som har selv funnet serien og liker den, eller har barn du ser serien med, er jeg nysgjerrig på hva dere tenker om den.
Søkte på "zombielars" her på diskusjon.no og fikk ikke opp et eneste resultat. Synes det var rart, kanskje jeg har søkt feil. Om det allerede finnes tråder om serien kan dere godt sende meg dit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...