Gå til innhold

Komplett og prismatch.


Anbefalte innlegg

Er dette en typisk "små bokstaver" sak? Kjøpte et produkt fra Komplett 9/7 i år. Sjekker prisguiden nå, og ser dette produktet har blitt solgt billigere hos komplett for ei uke siden. Kontakter Komplett på chatten, og etter mye frem og tilbake der de ikke vil gi meg gavekort på prisforskjellen, får jeg til slutt dette derfra:

 

Stemmer stemmer, men ettersom tilbudet endet for 9 dager siden. Du kunne fint kontaktet oss mens tilbudet var aktivt eller 1 - 2 virkedager etter tilbudet var over med dokumentasjon så hadde vi nok prismatchet det. Men her kan jeg dessverre ikke gjøre dette når det er 9 dager siden.

 

Så spør jeg: Så man må sitte å vokte priser hver dag???

 

Komplett: Nei, for all del. Men dersom tilbudet har vært for 9 dager siden, så kan vi ikke garantere prismatch for det så lenge i ettertid.

 

Meg: 60 dager liksom?

 
Komplett: Stemmer, vi garanterer Prismatch for opptil 60 dager etter kjøp. Men tilbudet må være aktivt når du ønsker å prismatche opp mot det.

 

Prismatch –  opp til 60 dager etter kjøp*

Vår ambisjon er å alltid være billigst i Norge, og du skal være trygg på at når du handler hos oss får du markedets beste priser. Kort fortalt betyr dette at dersom du finner samme vare rimeligere et annet sted (blant norske butikker eller norske nettsteder) dekker vi differansen. Prisløftet gjelder i hele 60 dager etter kjøp, og du mottar et gavekort fra Komplett med differansebeløpet.

For å motta gavekortet må du kunne dokumentere at du har funnet varen billigere, for eksempel gjennom å henvise til en annonse eller lignende.

 

*Betingelser:

  • Prismatch – du mottar et gavekort (gyldig i 6 mnd) fra Komplett pålydende differansen, og gjelder kun for forbrukerkunder.
  • Prismatch gjelder mot priser fra andre butikker i Norge eller nettbutikker registrert i Norge, og gjelder utsalgspris ekskl. eventuelle fraktomkostninger.
  • Varen må være i beholdning hos konkurrenten dersom vi skal matche prisen.
  • Prismatch gjelder ikke på kampanjer eller tilbud hos konkurrenter med et begrenset antall varer.
  • For å benytte prismatch må det være et identisk produkt, noe du kan lese ut fra produsentens varenummer som varen er merket med.
  • Prismatch gjelder ikke for produkter solgt av andre selgere enn Komplett på komplett.no, slik som eksterne partnere via vår markedsplass.
  • For å motta gavekort pålydende prisdifferansen må du kontakte vårt kundesenter før innsendelse av dokumentasjon på differansen. Kontakt oss på [email protected] eller tlf 33 00 55 00.
Endret av nor50
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At man bare mottar gavekort, var overraskende. Da mener jeg det er villedende å kalle det prismatch. Når jeg leste "prismatch" under kjøp-knappen på komplett.no, gikk jeg selvsagt ut ifra at man fikk penger.

 

Kort fortalt betyr dette at dersom du finner samme vare rimeligere et annet sted (blant norske butikker eller norske nettsteder) dekker vi differansen

Jeg klarer ikke å tolke dette på noen annen måte enn at man skal få penger.

 

Prismatch gjelder bare når du finner produktet billigere hos en annen butikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vil egentlig vente, men tanken er å bruke den til skolebruk og ta notater med. Tidligere jeg får tak i bruk iPaden bedre er det..
Kan vurdere å teste ut prismatchen til Elkjøp, der får man cash tilbake. 

 

Men at kundeservicen kanskje prøver å være vanskelig skal man ikke se bort ifra..

Endret av sprintball96
Lenke til kommentar

Ja, denne prismatchen er utrolig dårlig. Elkjøp sin er riktignok 10 dager kortere, men det er en ordentlig prismatch.

Komplett matcher heller ikke priser FØR man kjøper en vare.

Hvis en vare er 1000kr billigere på Elkjøp så gir de deg ikke nødvendigvis den prisen. Du må først kjøpe den og få gavekort i ettertid.

Endret av stianooh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...