Gå til innhold

E-SPORT: «Snute» legger opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne artikkelen er jo heilt feil. Snute har ikkje spilt sin siste turnering. Det han seie er er at Montreal blir hans siste turnering den er jo ikkje før i 7-9 september. Han tapte i Challenger til montreal. Uansett trist at han skal slutte med sc2 . Alltid gøy og følge med når han spiller i turneringer

Lenke til kommentar

Trist... Har følgt han i en år rekke. Må også benytte sjansen å klage litt på Gamer.no for å ikke å fokusere på Snute og andre Norske spillere i top av deres spill når det kommer til Esport.

 

Har vært nordmenn i rampelyset i både Starcraft 2 og Heroes of the Storm for å nevme noe og tror ikke det hadde kostet gamer.no mye å lage en liten artikkel på at Snute spiller og en link til twitch. Ikke at dette har noe med Snute sitt valg med å legge opp men noe jeg har irritert meg i lengre tid er at det er kun 2-4 spill som blir dekt når det kommer til esport.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Trist... Har følgt han i en år rekke. Må også benytte sjansen å klage litt på Gamer.no for å ikke å fokusere på Snute og andre Norske spillere i top av deres spill når det kommer til Esport.

 

Har vært nordmenn i rampelyset i både Starcraft 2 og Heroes of the Storm for å nevme noe og tror ikke det hadde kostet gamer.no mye å lage en liten artikkel på at Snute spiller og en link til twitch. Ikke at dette har noe med Snute sitt valg med å legge opp men noe jeg har irritert meg i lengre tid er at det er kun 2-4 spill som blir dekt når det kommer til esport.

 

Må si meg enig angående sc2. At Serral(ikke koreaner)vant GSL vs the world ikke ble nevnt i en artikkel synes jeg også er merkverdig. Kan ha en så naturlig forklaring at de ikke har kapasitet til å fulge alle e-sporter. Nordmenn bør uansett bli nevnt. Har lest en del artikler om Snute tidligere men nå var prestasjonene hans sterkere tidligere også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trist... Har følgt han i en år rekke. Må også benytte sjansen å klage litt på Gamer.no for å ikke å fokusere på Snute og andre Norske spillere i top av deres spill når det kommer til Esport.

 

Har vært nordmenn i rampelyset i både Starcraft 2 og Heroes of the Storm for å nevme noe og tror ikke det hadde kostet gamer.no mye å lage en liten artikkel på at Snute spiller og en link til twitch. Ikke at dette har noe med Snute sitt valg med å legge opp men noe jeg har irritert meg i lengre tid er at det er kun 2-4 spill som blir dekt når det kommer til esport.

 

Det handler som Peteguy sier om kapasitet. Vi tar også mot tips om nordmenn som deltar i diverse turneringer, slik at vi i alle fall har mulighet til å forberede noe.

 

Gjerne send disse tipsene til [email protected] eller [email protected], så skal du nok se at det hever seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Må si meg enig angående sc2. At Serral(ikke koreaner)vant GSL vs the world ikke ble nevnt i en artikkel synes jeg også er merkverdig. Kan ha en så naturlig forklaring at de ikke har kapasitet til å fulge alle e-sporter. Nordmenn bør uansett bli nevnt. Har lest en del artikler om Snute tidligere men nå var prestasjonene hans sterkere tidligere også.

 

Helt enig! Kan forstå at de ikke har kapasitet til å følge alt av nordmenn som spiller alt av små turneringer.. Men Snute er vel en av de som har hatt mest suksess innen esport i norge at han ALDRI blir nevnt (før han legger opp) synes jeg er trist.

Lenke til kommentar

Det handler som Peteguy sier om kapasitet. Vi tar også mot tips om nordmenn som deltar i diverse turneringer, slik at vi i alle fall har mulighet til å forberede noe.

 

Gjerne send disse tipsene til [email protected] eller [email protected], så skal du nok se at det hever seg.

 

Trist at dere har så dårlig kapasitet. Det jeg savner er en kort artikkel. Følg snute kjempe i helga og et par setninger og en link. Jeg viste selv ikke sist Snute spillte, snublet over det og skulle ønske at gamer.no var plassen jeg snublet :)

Lenke til kommentar

Trist at dere har så dårlig kapasitet. Det jeg savner er en kort artikkel. Følg snute kjempe i helga og et par setninger og en link. Jeg viste selv ikke sist Snute spillte, snublet over det og skulle ønske at gamer.no var plassen jeg snublet :)

Er heller ikke veldig mye aktivitet i Sc2 tråden her på forumet heller...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva slags hendelser?

 

Hey sorry trodde jeg hadde svart for lenge siden.

 

Det er noen ting, folk som ikke får premier for ting de har vunnet (jeg venter fortsatt på genser og poster for Archon turneringa de holdt for noen år siden) og mange hendelser under Telenorligaen første sesong som mange følte bare var en beta for HS/RL/HOTS eller hva de nå har der nå. De tok også over Norwegian Clan League som hadde vært kjørt siden 2011 eller 2012, husker ikke helt, og klarte å fucke den opp med nye regler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...