Gå til innhold

Bethesda kan droppe å gi ut storspill på PS4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Det kom sist til uttrykk da Epic skulle gi ut enormt populære Fortnite: Battle Royale på PS4, og mange spillere der måtte opprette en helt ny konto og i praksis starte helt på nytt."

 

Kom vel egentlig i vinden da de lanserte det til switch, og spillerne ikke fikk logge inn med kontoen de allerede hadde brukt på PS4.

Lenke til kommentar

Husker når jeg kjøpte diablo III på playstation3 og trodde jeg skulle logge inn med blizzard HAHA

 

Wait, what!? Hadde lyst å fortsette på min PS4 fra PC, men får vel bare starte på nytt da...

 

Håper flere følger etter slik att Sony snart kan lære, hvis ikke sitter de snart bare med egne spill som ingen gidder å spille, da kan man snakke om å tape penger lol

 

Problemet er jo at Sony er helt konge på egne spill da. Jeg har alltid favorisert Xbox og ønsker nå i utgangspunktet å kjøpe en Xbox når jeg skal ny konsoll til høsten, men det blir en PS4 kun på grunn av Sony sine eksklusive spill. Der er det ingen som slår dem. Ikke i nærheten engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er jo at Sony er helt konge på egne spill da. Jeg har alltid favorisert Xbox og ønsker nå i utgangspunktet å kjøpe en Xbox når jeg skal ny konsoll til høsten, men det blir en PS4 kun på grunn av Sony sine eksklusive spill. Der er det ingen som slår dem. Ikke i nærheten engang.

 

Valgte selv PS4 av denne grunnen, syns nesten det er tåpelig å velge Xbox kun fordi det er Xbox, og ikke pga. spillutvalget.

 

Synes også PS4 har flere andre fordeler foran Xbone, men det er vel min mening..

Lenke til kommentar

Litt trist at Microsoft ikke fikk gjennomgå like mye når de nekter cross-platform spilling under forrige generasjon. Xbox 360 ville jo ikke leke med de andre barna i sandkassen for å si det mildt. Dog synes jeg dette er kjipt av Sony nå i 2018. Spesielt når slagordet deres er "This if for the players"..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I denne sammenheng så gjør det kanskje det om spillet faktisk er enormt populært.

 

Snap Chat er ikke akkurat noen storveies til app, men det ble også siste spikeren i kista for MS og W10m.

Det endrer ikke så mye egentlig...

 

Hvis spillet skulle vise seg å være enormt populært har Bethesda fremdeles falt ganske betydelig.

Lenke til kommentar

Det endrer ikke så mye egentlig...

 

Hvis spillet skulle vise seg å være enormt populært har Bethesda fremdeles falt ganske betydelig.

Isolert sett kan man si, hvorfor bruke resurser på å lage en AAA tittel når man kan tjene mye mer på et (i forhold) simpelt kortspill...

 

På en annen side slipper Bethesda ikke rent få titler som kan name droppes...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...