Gå til innhold

Se et kvarter med blodig og brutalt gameplay fra det nye Doom


Anbefalte innlegg

 

Hvorfor virker det som det? Forrige Doom ble sluppet på alt utenom Switch samtidig. Kommer garantert til å bli det samme denne gangen også, forhåpentligvis med Switch versjonen samtidig også

Doom Eternal

Videospill

 

 

Utvikler: id Software

 

 

Serie: Doom

 

 

Utgiver: Bethesda Softworks

 

Plattformer: PlayStation 4, Xbox One

"The DOOM Slayer returns in DOOM Eternal, the much-anticipated sequel to DOOM, coming to PC, PlayStation 4, Xbox One and Nintendo Switch! Watch the exclusive worldwide reveal of DOOM Eternal, featuring over 17 minutes of gameplay."

Fra bethesda sin egen side...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har enda den orginale Floppydisk versjonen av DOOM

https://i.gyazo.com/11dd1e7ede9e4183e77cdddeabb81efa.jpg

 

Kjenner jeg blir misunnelig. Doom og The secret of Monkey Island er det som fikk meg til å kjøpe min første pc. Husker alt blodslitet med å redigere Autoexec.bat og Confic.sys bare for å klare å kjøre det. Og å spille LAN, Det var ikke bare bare, det tok lang tid og det ble jubel når vi fikk det til. Alt fra DOS :)

Har kastet alt, har hatt så mye jeg angrer på at jeg ikke tok vare på. Ikke minst The last Ninja sitt orginale cover med sine to kassetter til C64 :)

Lenke til kommentar

Doom 2016 var defintivt ett friskt pust men jeg håper de nå med neste versjon trekker inspirasjon fra de tidligste doom spillene og ikke går for painkiller-stil arena-kamper slik vi fikk i det forrige spillet.

Enig, det jeg likte minst med DOOM.

Syns også det er noe rotete. Du får ikke samme nytelse som i originale DOOM når man meier ned dusinvis av badguys. Fiendene har heller ikke samme sjarm som i originalen. De går får mye i et med bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Ingen spør deg.

 

:p

Åjoda, alle har sine meninger Mala.

For min del så likte jeg ikke DOOM 2016 etter 30 min spilling.

Skjønner ikke helt poenget med det Stealth tullet, samt at det var lite som minnet meg om DOOM.

Fikk heldigvis refund for det da.

Endret av Soles
Lenke til kommentar

Trodde det var "Stealth Kill" Men det heter "Glory Kills"

Ikke noe jeg liker uansett.

 

smak og behag det. synes det virket rart at dem implementerte det i spillet selv da jeg prøvde det første gang, men det er ikke noe man MÅ gjøre. Er kjekt å gjøre på høyere vanskelighets grader når helsepoeng er en viktig faktor i tilfelle man driter seg ut og tar skade. Fireballsa fra imp'sa one-shotter deg nesten på ultra nightmare så :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...