Gå til innhold

Blizzard jobber med flere Diablo-prosjekter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja. Hvis det kommer et nytt spill er det flere år unna enda. De har jo stoppa å patche D3 nå så sesongene er ikke så spennede lengre. Diablo har lagt dødt så lenge nå og de avgjørelsene de har tatt med D3 har ofte vært svært dårlige. Spillet hadde trengt mer innhold og events men Blizzard ser ikke ut til å ville gjøre noe mer med produktet...

Lenke til kommentar

De skulle bare fortsatt å komme med oppdateringer til Diablo 2. Folk kjøper fremdeles spillene på nett. Mange mener de ville fortsatt å spille det hvis det ble tatt bedre vare på av blizzard. De skulle fortsette å konsentrere innsatsen med å gjøre det umulig å botte, komme med nye unike gjenstander og runeord. Det er umulig å fikse perfekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjorde de seg ikke ferdig med voldtekten av Diablo-serien med det forrige makkverket sitt?

Diablo 3 er vel omtrent det eneste spillet jeg stadig vender tilbake til. Det var komplett umulig å like da det kom i 2012 men har etter "Reaper of Souls" oppdateringen blitt et helt annet spill. Fjerning av auksjonshuset var også det beste som kunne skje med spillet! Loot 2.0 revolusjonerte måten du kunne oppgradere figuren din.

 

Hvis du ikke har spilt det siden 2012 så er det absolutt verdt en titt nå, vel å merke hvis du er glad i "grind" og det å gjøre det samme om igjen og om igjen.

Endret av RookieNO
  • Liker 2
Lenke til kommentar

D3 er et spill eg fremdeles spiller. Eg står kanskje over en sesong, og spiller ikke mer enn en snau måned når eg først spiller en sesong, men tiden brukt i spillet er fantastisk gøy.

 

Helt utrolig hvor flink de har vært å forandre spillet i riktig retning etter fiaskoen som var når D3 ble lansert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...