Gå til innhold

Supermann-skuespiller: – Jeg vil spille Geralt i The Witcher-serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er NØYAKTIG hvorfor det fungerer så dårlig å filmatisere spill.. (En av grunnene i hvertfall.)

Du har 674.358 fanatikere som ALLE har sin mening om hvem som passer inn i rollen som hovedkarakteren, og uansett hvem som blir valgt så er du heldig hvis 10% blir fornøyde med resultatet.

De resterende 90% liker ikke filmen på prinsipp fordi de er uenige i valgt skuespiller.

Endret av Sigiles
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Platt og totalt uten karisma? Da passer han jo perfekt som Geralt. Maken til idiotisk og gørrkjedelig hovedperson skal man lete lenge etter.

 

Jeg skal ikke gå inn på noen diskusjon om det, men jeg vil iallefall si at Witcher universet likner en del på Game of thrones. Med mange moralsk forkastelige, eller gråsonekarakterer. Reaksjonene på ting som skjer kan være viktig. Det er også tross alt forskjell på å selge en kald/følelsesløs/innesluttet person eller bare enkelt og greit være en dårlig skuespiller.

Lenke til kommentar

Dette er NØYAKTIG hvorfor det fungerer så dårlig å filmatisere spill.. (En av grunnene i hvertfall.)

 

Du har 674.358 fanatikere som ALLE har sin mening om hvem som passer inn i rollen som hovedkarakteren, og uansett hvem som blir valgt så er du heldig hvis 10% blir fornøyde med resultatet.

 

De resterende 90% liker ikke filmen på prinsipp fordi de er uenige i valgt skuespiller.

 

Tja, jeg må si meg litt uenig der. Å filmatisere spill burde jo ikke være annerledes enn å filmatisere alt annet forhåndseksisterende materiale. Kan jo nevne noe casting siste tiden som har vært spot on etter min mening.

 

Wolverine, Professor X (Patrick Stewart), Thor, Iron Man, Gandalf. Det finnes mange eksempler. 

 

Av spillverdenen finnes vel ikke mange, men det er vel mest fordi det ikke finnes mange filmatiserte spill, og at filmene i stor grad har vært av middelmådig/dårlig kvalitet til tross for skuespillervalg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillene er basert på bøkene, og Geralt er jo den samme uansett. Om det er basert på spill eller bøker er strengt tatt lite interessant.

 

Spillene er ikke basert på bøkene nei, historien i spillene starter der bøkene stoppet og fungerer som en viderefortelling. Forutenom noen spillbare flashbacks i eneren er historien i spillene ikke tatt fra bøkene overhode. 

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...