Gå til innhold

Dette er nytt i Android Pie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må nok vente 6-12 måneder til Samsung er ferdig å bytte ut alt så man ikke ser at det er Android lenger.

Skal ikke forundre meg. Om Samsung fortsetter med økningen av "dette trenger du, enten du vil ha det eller ikke"-bloatware ble S8 den siste jeg kjøpte fra dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

android for et dårlig os. og må ha apper for at telefonen skal fungere optimalt sier litt om hvor dårlig android er men folk sverger til det. jeg må beggyne og lure på hvor lettlurte folk egentlig er. android off er alt jeg har å si om det vanskelig og bruke og ingen android versjoner er like de er forskjelige til være eneste mobil jo.

Lenke til kommentar

 

android for et dårlig os. og må ha apper for at telefonen skal fungere optimalt sier litt om hvor dårlig android er men folk sverger til det. jeg må beggyne og lure på hvor lettlurte folk egentlig er. android off er alt jeg har å si om det vanskelig og bruke og ingen android versjoner er like de er forskjelige til være eneste mobil jo.

Kjempetrist at Android trenger apper for å fungere optimalt, i motsetning til iOS som fungerer utmerket uten apper?

Du skal ha passe mange tomler og minst én lapp på øye for å gå deg vill når du bruker Android. Men selvfølgelig hvis en ikke har brukt Android siden Gingerbread, så kan jeg forstå uvitenheten.

LOL.... Men jaggu er vi ikke der hvor det fortsatt handler om hvem som pisser lengst eller hvilken superhelt som er tøffest. Brukt begge deler frem og tilbake og for meg handler det om valgfriheten. iOS er langt mindre tilpasningsdyktig til personlige ønsker og valg av utseende (om det er viktig).

 

Forøvrig helt enig at iOS kommer ferdig lappa og klar til bruk, men det forblir også slik uansett hvor mange apps du har for både det ene og det andre

  • Liker 2
Lenke til kommentar

android for et dårlig os. og må ha apper for at telefonen skal fungere optimalt sier litt om hvor dårlig android er men folk sverger til det. jeg må beggyne og lure på hvor lettlurte folk egentlig er. android off er alt jeg har å si om det vanskelig og bruke og ingen android versjoner er like de er forskjelige til være eneste mobil jo.

 

Vi som bruker både Android og ios daglig ler godt av din uvitenhet :) Ingenting ved Android som er "vanskeligere" enn med ios.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Her burde kanskje Tek forsøkt å avdekke konkret hvordan Project Treble vil påvirke oppdateringen denne gangen?

Å avslutte artikkelen med at det historisk sett har tatt lang tid å få oppdatering er ikke veldig spenstig, både fordi det strengt tatt ikke behøver å være slik lengre for de som har mobiler som kom med Android > 8.0 da project treble var blitt med og fordi det ikke lengre skal være like krevende for produsentene å oppdatere til nye Android da oppdateringen gjøres uavhengig av skallet produsentene har lagt på toppen. Så er det vel også første året for Android One mobilene? De bør jo også være tidlig ute med oppdatering? 

Endret av bojangles
Lenke til kommentar

android for et dårlig os. og må ha apper for at telefonen skal fungere optimalt sier litt om hvor dårlig android er men folk sverger til det. jeg må beggyne og lure på hvor lettlurte folk egentlig er. android off er alt jeg har å si om det vanskelig og bruke og ingen android versjoner er like de er forskjelige til være eneste mobil jo.

 

Så fint at de er forskjellige.

 

Det gir oss valgfrihet.

 

Tipper du sitter med en iPhone og vet ikke en gang hvordan du skal få inn din egen ringetone. ;-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

android for et dårlig os. og må ha apper for at telefonen skal fungere optimalt sier litt om hvor dårlig android er men folk sverger til det. jeg må beggyne og lure på hvor lettlurte folk egentlig er. android off er alt jeg har å si om det vanskelig og bruke og ingen android versjoner er like de er forskjelige til være eneste mobil jo.

 

Hvis Android er vanskelig anbefaler jeg DORO

  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...