Gå til innhold

vidaxl.no = svindel?


Anbefalte innlegg

Jeg har brukt VidaXL en god del (ca 10 ordrer) i Sveits de siste par årene. "Kinavarer" er stort sett fraværende i butikkene der pga importavgifter. Så vanskelig å finne ei rørtang til under kr 500,-. VidaXL: Bra utvalg på teknikk og verktøy. Kvalitet: OK billigvarer. Levering: Ca 1 uke,på døra, ingen ekstrakostnader.  Jeg bestilte akkurat for første gang i Norge forrige tosdag kveld, levert på døra av Posten i dag. (fredag uka etterpå). Biltema sitt kompresjonstestesett for dieselmotorer ble for stort (og dyrt), så nok en gang ble Vida XL løsningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Fortsatt bare svindling på denne butikken?
Muttern har funnet seg en sjenk der som hun vil jeg skal bestille 😑

Åssen funker det med toll og slikt når varene kommer fra Nederland? Billige varer og gratis frakt høres jo for godt ut til å være sant.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 11 måneder senere...
Tortom skrev (På 21.5.2020 den 21.27):

MESTER I SVONDEL  - VidaX!.  Tilbyr rabatt på skadd vare, men ut btaler den aldri, selv etter ca  etterlysningrr.  Firmaet bryr seg heller ikke om lov og rett, har endtet rabatten som ble avtalt flere ganger i ettertid.  DET ER UNDERLIG AT SLIKE  FIRMA KAN HOLDE PÅ Å SVINDLE VANLIGE KUNDER, UTEN AT MYNDOGHETER STOPPER DET. AT NOEN KAN JOBBE DER ER OG UNDERLIG, KANSKJE DE FÅR BONUS FOR ANTALL SVINDLEDE OG IKKE FOR ANTALL FORNØYDE KUNDER .

DET FINNES BARE ET RÅD, ØNSKER DU Å IKKE BLI SVINDLET - HANDLE ALDRI DER

 

 

 

 

Hei,

Jeg har handlet hos VidaXL fra tid til annen og har aldri hatt problem med de. Både små og store ting grunn de har gratis frakt på de fleste varer og varene blir levert på døra i fleste tilfelle gratis

Siste gang i desember 2022 da jeg skulle kjøpe en strømgenerator men fant ut etter 1  dag at jeg bestilte da feil vare. Tok det opp kundeservice for å stoppe ordre/ utsendingen men lite kunne kundeservice gjøre noe mer siden varen er allerede ekspedert og transport var bestilt. Men fikk beskjed at når jeg fikk varen, så bare returnerer den.

Varen ble levert på døra etter ca. 1 uke, da la jeg inn en søknad om retur, fikk returseddel fra kundeservice og fikk sendt pakken tilbake til VidaXL.

Pengene ( kr. 2539,-) ble refundert full og helt samme dag som VidaXL fikk tilbake vare.

I dette tilfelle er HELT og FULL min feil som jeg bestilte feil vare.

Så de som sier noe annen, skjønner jeg lite av.image.png.877a3c2cfe1c66889139f3733a86b765.png

image.thumb.png.0c4a543b3c0a43e1fa2b1016dc73ae39.pngimage.thumb.png.63707130de008a1d6681dc816c15c17c.png

Lenke til kommentar
Complexity skrev (På 2.6.2021 den 9.06):

Fortsatt bare svindling på denne butikken?
Muttern har funnet seg en sjenk der som hun vil jeg skal bestille 😑

Åssen funker det med toll og slikt når varene kommer fra Nederland? Billige varer og gratis frakt høres jo for godt ut til å være sant.

Har aldri hatt problem med dem. Veldig fornøyd

Toll er Mva er inkludert. Det står under oppgitt pris.

Er dere usikker. Bruk Klarna som betalingsmiddel, da kan faktura fra Klarna kommer i etter tid etter at dere har fått varen

 

image.png.bd851c7f3b97d0f46bb9f88126c02cdb.png

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...