Gå til innhold

Offisiell Samsung Galaxy Note 9-video lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor går den i retur?

 

Savner forøvrig Note 4 og designet den hadde.

 

Hovedsakelig fordi jeg gjerne vil ha enda mer lagringsplass med 512 GB og forhåpentligvis er Note 9 enda raskere og om reklamen ikke lyver blir batteriet bedre også. Når jeg først bruker 9000 kroner på en mobil og det kommer en ny modell med mer interessante spesifikasjoner innen så kort tid så frister det å sende i retur.

 

Jeg har ikke tatt S9+'en fullt i bruk enda så avventer til neste ukes lansering før jeg eventuelt gjør det.

Lenke til kommentar

Sto mellom S8+ og Note8 da jeg skulle handle ny tlf for litt over et halvt års tid siden men sto over og brukte min S6 Edge + litt til. Kjøpte nylig 9+ 256gb og er strålende fornøyd med den hittil. Så får vi se om et års tid hva som kan friste da... :)

Lenke til kommentar

Jeg sitter igjen å sikler på Note.. Bytter stort sett telefon årlig og i fjor valgte jeg Note8, men den gikk i retur til butikken etter et par dager og så bestilte jeg Iphone X 256gb når den kom i stede. Kjempefornøyd med den og kommer nok til å savne det at alt bare virker og spessielt faceid blir nok et savn når man må begynne å tenke på å låse opp telefonen igjen.. Er det andre som har tatt turen fra apple til android nylig uten å falle tilbake igjen? :p Redd for å igjen brenne meg på android tlf, men samtidig er den pennen så hendig å telefonen er absolutt lekker.. 

Lenke til kommentar

Jeg sitter igjen å sikler på Note.. Bytter stort sett telefon årlig og i fjor valgte jeg Note8, men den gikk i retur til butikken etter et par dager og så bestilte jeg Iphone X 256gb når den kom i stede. Kjempefornøyd med den og kommer nok til å savne det at alt bare virker og spessielt faceid blir nok et savn når man må begynne å tenke på å låse opp telefonen igjen.. Er det andre som har tatt turen fra apple til android nylig uten å falle tilbake igjen? :p Redd for å igjen brenne meg på android tlf, men samtidig er den pennen så hendig å telefonen er absolutt lekker..

 

Hvorfor bytte om du er så fornøyd med den du har da?

Folk er merkelige..

 

Forøvrig er det face unlock på en del Android telefoner og, som er vesentlig raskere enn iPhone sin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor bytte om du er så fornøyd med den du har da?

Folk er merkelige..

 

Forøvrig er det face unlock på en del Android telefoner og, som er vesentlig raskere enn iPhone sin.

Mest på grunn av pennen egentlig.. Har likt den i fra første gang jeg hadde telefon med det som var en SE P800 :D Genialt til raske skisser i jobb sammenheng og kjapp å notere med også. 

 

Det var det på note8 også, men den var litt som resten av telefonen at løsninger var forhastet implementert og fungerte sånn passe. Det var to typer "face id" på den mener jeg å huske og den ene fungerte kun i bra lys og den andre fungerte ikke når det var lyst. Det gikk også ikke an å bruke begge to i en kombinasjon så de overlappet hverandre så det ble ganske ubrukelig og jeg endte med fingeravtrykk. Ikke noe galt i det igrunnen, men med fungerende faceid så slipper en å tenke på låse opplegget lenger. 

Lenke til kommentar

 

Jeg sitter igjen å sikler på Note.. Bytter stort sett telefon årlig og i fjor valgte jeg Note8, men den gikk i retur til butikken etter et par dager og så bestilte jeg Iphone X 256gb når den kom i stede. Kjempefornøyd med den og kommer nok til å savne det at alt bare virker og spessielt faceid blir nok et savn når man må begynne å tenke på å låse opp telefonen igjen.. Er det andre som har tatt turen fra apple til android nylig uten å falle tilbake igjen? :p Redd for å igjen brenne meg på android tlf, men samtidig er den pennen så hendig å telefonen er absolutt lekker..

 

Hvorfor bytte om du er så fornøyd med den du har da?

Folk er merkelige..

 

Forøvrig er det face unlock på en del Android telefoner og, som er vesentlig raskere enn iPhone sin.

Hvilke Android mobiler har lik/bedre FaceId som iPhone?
Lenke til kommentar

Hvilke Android mobiler har lik/bedre FaceId som iPhone?

Er vel få som har bedre face ID, men face unlock nailer f.eks OnePlus. Langt ifra like sikkert så man må bruke fingern for betalinger og slikt, men for opplåsing er det helt fantastisk.

 

Største problemet med iPhone er at man må swipe selv med face unlock.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Denne vil jeg ha. Savner min note 4 daglig, men klarte ikke vente på note 8 og endte opp med s8+.

Men hadde foretrukket at ikke hele telefonen var glass å av dårlig kvalitet som s8+. Knuser aaaalt for lett. Å hater å ha telefonen med design til 8500 i deksel. Det hadde jeg trodd skulle være unødvendig i 2013?/etter jeg hadde s2. Den tålte alt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...