Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spiller hun kostbar...? Men i såfall hvorfor, vi har jo kjent hverandre en stund?


Anbefalte innlegg

Det er ei dame jeg har kontakt med. Vi har kjent hverandre en god stund nå. Jeg liker henne veldig godt, og det er klart for meg at hun liker meg litt i det minste. Noen ganger har hun tatt litt initiativ, mens jeg har tatt mest initiativ. Vi har møttes litt, men foreløpig ikke vært på noen skikkelig date. Flere ganger har jeg prøvd litt å få henne med på date. Hun har virket interessert, men så har vi begge hatt hendene fulle. Nå nettopp kom jeg med et nytt konkret forslag til date, med tid og aktivitet. Det virket absolutt som hun var interessert i forslaget, men så har hun en legitim grunn til at hun ikke kan akkurat der og da. Dermed foreslo jeg en annen dag, som jeg går ut fra burde være mulig for henne også. Men så svarer hun ikke...og det har gått litt tid nå...

Jaja, det positive er vel at hvis hun ikke hadde vært så veldig interessert i meg hadde hun vel bare gitt et nei?

Men jeg blir allikevel usikker, for nå synes jeg hun drøyer det litt vel mye... Men det kan være jeg overtenker litt også, og at hun har vært litt opptatt, og føler hun må ta seg litt god tid når hun skal svare meg. Det kan også hende hun vil ha meg som en god venn rett og slett... Men i såfall kan hun vel være tydelig?

Men hvis hun bare skal gjøre seg kostbar for spillets skyld nå, så synes jeg det er litt unødvendig. Vi har tross alt kjent hverandre og hatt kontakt en god stund. Det er greit å gjøre seg litt kostbar, jeg vil heller ikke ha ei dame som er for enkel å få, men alt med måte.



Anonymous poster hash: 47f1d...796
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det er ei dame jeg har kontakt med. Vi har kjent hverandre en god stund nå. Jeg liker henne veldig godt, og det er klart for meg at hun liker meg litt i det minste. Noen ganger har hun tatt litt initiativ, mens jeg har tatt mest initiativ. Vi har møttes litt, men foreløpig ikke vært på noen skikkelig date. Flere ganger har jeg prøvd litt å få henne med på date. Hun har virket interessert, men så har vi begge hatt hendene fulle. Nå nettopp kom jeg med et nytt konkret forslag til date, med tid og aktivitet. Det virket absolutt som hun var interessert i forslaget, men så har hun en legitim grunn til at hun ikke kan akkurat der og da. Dermed foreslo jeg en annen dag, som jeg går ut fra burde være mulig for henne også. Men så svarer hun ikke...og det har gått litt tid nå...

Jaja, det positive er vel at hvis hun ikke hadde vært så veldig interessert i meg hadde hun vel bare gitt et nei?

Men jeg blir allikevel usikker, for nå synes jeg hun drøyer det litt vel mye... Men det kan være jeg overtenker litt også, og at hun har vært litt opptatt, og føler hun må ta seg litt god tid når hun skal svare meg. Det kan også hende hun vil ha meg som en god venn rett og slett... Men i såfall kan hun vel være tydelig?

Men hvis hun bare skal gjøre seg kostbar for spillets skyld nå, så synes jeg det er litt unødvendig. Vi har tross alt kjent hverandre og hatt kontakt en god stund. Det er greit å gjøre seg litt kostbar, jeg vil heller ikke ha ei dame som er for enkel å få, men alt med måte.

Anonymous poster hash: 47f1d...796

 

 

Om du lar det ligge, og hun oppriktig er interessert i deg, kommer hun til deg. Eventuelt kan det være greit å reflektere over, hvorvidt du vil ha en som ikke er villig til å strekke seg for deg, slik du strekker deg for henne.

En dame som gjør deg så usikker og lei, er kanskje ikke rette damen for deg? 

 

 

Anonymous poster hash: 53deb...0a0

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er alltid nivåer av interesse. Hadde hun vært veldig interessert hadde hun tatt umiddelbart initiativ til en annen dag. Det beste du kan håpe på er at hennes interesse vil øke når hun blir bedre kjent med deg, men akkurat nå virker hun litt lunken.

 

Hvorfor kan hun ikke være tydelig hvis hun ikke er interessert spør du? For folk flest er det veldig vanskelig å avvise. Da blir den indirekte metoden gjerne brukt.

 

Ellers bruker jeg generelt ikke foreslå spesifikke dager uten at det er noe jeg uansett skal den dagen eller ikke bryr meg så veldig om hun blir med eller ikke. Jeg har alltid sagt noe som:

 

"La oss treffes i løpet av uken. Hvilken dag er best for deg?"

 

Da får hun ingen fluktrute og er pent nødt til å velge en dag som passer eller avvise deg. Og skulle hun avlyse i siste øyeblikk, så er det hennes tur til å foreslå en ny dag. :)

Endret av DukeRichelieu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ellers tror jeg ikke det er særlig vanlig at jenter spiller kostbare. Det går i så fall mer på å holde igjen bukseknappen med det formål å vise seg dydig eller utøve makt.

 

Når jenter treffer en interessant fyr, så er de som regel interessert i å treffe vedkommende. Men igjen. Det er alltid nivåer av interesse. Har man nettopp møtt noen kan man ikke forvente at vedkommende er hodestups og setter alt annet i livet sitt på vent bare på grunn av seg selv. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ei dame jeg har kontakt med. Vi har kjent hverandre en god stund nå. Jeg liker henne veldig godt, og det er klart for meg at hun liker meg litt i det minste. Noen ganger har hun tatt litt initiativ, mens jeg har tatt mest initiativ. Vi har møttes litt, men foreløpig ikke vært på noen skikkelig date. Flere ganger har jeg prøvd litt å få henne med på date. Hun har virket interessert, men så har vi begge hatt hendene fulle. Nå nettopp kom jeg med et nytt konkret forslag til date, med tid og aktivitet. Det virket absolutt som hun var interessert i forslaget, men så har hun en legitim grunn til at hun ikke kan akkurat der og da. Dermed foreslo jeg en annen dag, som jeg går ut fra burde være mulig for henne også. Men så svarer hun ikke...og det har gått litt tid nå...

Jaja, det positive er vel at hvis hun ikke hadde vært så veldig interessert i meg hadde hun vel bare gitt et nei?

Men jeg blir allikevel usikker, for nå synes jeg hun drøyer det litt vel mye... Men det kan være jeg overtenker litt også, og at hun har vært litt opptatt, og føler hun må ta seg litt god tid når hun skal svare meg. Det kan også hende hun vil ha meg som en god venn rett og slett... Men i såfall kan hun vel være tydelig?

Men hvis hun bare skal gjøre seg kostbar for spillets skyld nå, så synes jeg det er litt unødvendig. Vi har tross alt kjent hverandre og hatt kontakt en god stund. Det er greit å gjøre seg litt kostbar, jeg vil heller ikke ha ei dame som er for enkel å få, men alt med måte.

 

Anonymous poster hash: 47f1d...796

Jenter er aldri tydelig i sin kommunikasjon. De gir hint og lar det være opp til deg som mann å ta ledelsen og handle.

 

Det at hun ikke hadde tid til å være med på aktiviteten du foreslo betyr «jeg er ikke interessert i deg».

 

Det at hun ikke svarer i det hele tatt når du foreslår et alternativ tidspunkt betyr «se til å ta et hint og slutt å mase»

 

Hadde hun likt deg noe særlig hadde hun flyttet fjell for å få truffet deg.

Endret av coffeee
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...