Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2019


Krimt3k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok beklager det var jeg ikke klar over! Var bare sånn det var i fjor og året før der. Har du noen anelse om hvordan det blir i år da?

Ikke 100% sikker, men det siste jeg hørte var at bassengdelen sannsynligvis ville komme sist alle steder i år! :)

Lenke til kommentar

Forandret? På hvilken måte da? :) Om du vet noe mer da :laugh:

Kjenner et par studenter som bare ga en heads up på at jeg ikke bør gå inn å forvente et identisk intervju som i fjor, da kunne jeg risikere å bli satt ut. Valgte å ikke mase og grave rundt det, da jeg føler svarene blir mer oppriktige og mindre innøvd jo mindre man vet på forhånd. For alt jeg vet kan det jo bare være ordlyden som er noe endret, men noen forskjeller fra tidligere er det nok :) blir spennende!

Lenke til kommentar

Hmm! Spennende.. Tro om hele oppsettet er endret på, og i tilfelle hvordan? Har noen tanker? - høres jo litt sånn ut hvis man kan risikere å bli "sarr ut" hvis man forventer seg noe likt fjoråret...

Jeg tror absolutt ikke de har noe mål om å sette kandidater ut, de ønsker nok en god samtale slik som tidligere :) testene man gjennomførte på PC var jo betydelig endret i år, så kan være at deler er ulikt tidligere år. Hvor stor forandring det er blir vanskelig å spekulere i, for man vurderes etter samme punkter/kriterier som i fjor :)

Lenke til kommentar

Kjenner et par studenter som bare ga en heads up på at jeg ikke bør gå inn å forvente et identisk intervju som i fjor, da kunne jeg risikere å bli satt ut. Valgte å ikke mase og grave rundt det, da jeg føler svarene blir mer oppriktige og mindre innøvd jo mindre man vet på forhånd. For alt jeg vet kan det jo bare være ordlyden som er noe endret, men noen forskjeller fra tidligere er det nok :) blir spennende!

Tviler på at studentene har noe som helst informasjon om hvordan de individuelle intervjuene foregår. 

Endret av Nordmann1990
Lenke til kommentar

Tviler på at studentene har noe som helst informasjon om hvordan de individuelle intervjuene foregår.

Jeg tror nok studentene på phs vet en del mer enn man som utenforstående er klar over. Tidligere i tråden var det nevnt at noen studenter fikk spørsmål og å teste intervjumal, så hvem vet.

Jeg sitter bare med et inntrykk av at de jeg kjenner ikke juger, og klarer heller ikke se hva de evt skulle fått ut av å juge om det. For all del, kan være jeg tar feil også.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok studentene på phs vet en del mer enn man som utenforstående er klar over. Tidligere i tråden var det nevnt at noen studenter fikk spørsmål og å teste intervjumal, så hvem vet.

Jeg sitter bare med et inntrykk av at de jeg kjenner ikke juger, og klarer heller ikke se hva de evt skulle fått ut av å juge om det. For all del, kan være jeg tar feil også.

Er faktisk enig, kan jo hende nemda kvalitetssikrer intervjumalen ved å intervjue phs studentene.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok studentene på phs vet en del mer enn man som utenforstående er klar over. Tidligere i tråden var det nevnt at noen studenter fikk spørsmål og å teste intervjumal, så hvem vet.

Jeg sitter bare med et inntrykk av at de jeg kjenner ikke juger, og klarer heller ikke se hva de evt skulle fått ut av å juge om det. For all del, kan være jeg tar feil også.

Er faktisk enig, kan jo hende nemda kvalitetssikrer intervjumalen ved å intervjue phs studentene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...