Gå til innhold

[Løst] Hjelp til kjøp av laptop for studier


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er på utkikk etter en ny laptop jeg skal ha med meg på folkehøgskole dette året, samt når jeg skal studere videre de neste årene og fikk tips om å spørre her :) Jeg har sett meg ut noen som kan være aktuelle, men er usikker da jeg kan lite om bærbare PCer.

 

Jeg kommer til å bruke PCen til vanlig enkelt arbeid som skriving, men ser også for meg å bruke den til både lyd, bilde og videoredigering på fritid og folkehøgskole. Jeg ser altså etter noe som er både behagelig å skrive på, og som har god skjerm og relativt gode komponenter. Den burde også være relativt lett å ha med seg rundt. Komponenter til spill er ikke veldig viktig.

 

Ser for meg noe til rundt 10 000kr, men vil helst ikke over

 

Spesifikasjoner jeg har sett for meg at jeg trenger:

- 256GB SSD

- (Minst) 8GB RAM

- (Minst) Full HD

- Windows 10

- SD eller Mikro-SD

 

Har sett meg ut denne fra før av, men vet ikke om den er noe særlig for det jeg driver med:

HP Envy 13 - https://www.power.no/data-og-tilbehoer/baerbar-pc/hp-envy-notebook-13-ad012no/p-575271/?q=hp%20envy

 

 

 

Setter stor pris på tips! :)

Endret av Wiik98
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...