Gå til innhold

EARLY ACCESS-INNTRYKK: Endeleg eit e-sportverdig Battle Royale-spel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er egentlig Battle Royale sjangeren e-sportverdig i det hele tatt? Jeg mener det er litt for mye random elementer i BR til at det vil fungere bra. Loot er random, sirkelen er random og det er også litt random hvor folk lander. Noen ganger blir man å lande på samme plass som fienden for man ser de ikke før man nærmer seg bakken.

 

Jeg mener hvertfall at alle bør stille likt visst det skal være e-sportverdig, å det blir helt umulig i et BR spill.

Endret av TheKims
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er egentlig Battle Royale sjangeren e-sportverdig i det hele tatt? Jeg mener det er litt for mye random elementer i BR til at det vil fungere bra. Loot er random, sirkelen er random og det er også litt random hvor folk lander. Noen ganger blir man å lande på samme plass som fienden for man ser de ikke før man nærmer seg bakken.

 

Jeg mener hvertfall at alle bør stille likt visst det skal være e-sportverdig, å det blir helt umulig i et BR spill.

 

Jeg er enig der, e-sport bør være basert på ferdigheter. 

Man blir ikke verdensmester i en armet bandit. Man blir det i sjakk eller langren. 

At noe er populært å se på betyr ikke at det automatisk skal bli en E-sport, 

Og fjerner man alle tilfeldigheter fra et BR spill er det ikke da bare en arena shooter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror nok de har fokusert litt i overkant mye på å gjøre spillet esport-vennlig. For min del synes jeg i det minste at de mangler en del på det grunnleggende, som for eksempel et gjennomført tema (fra veldig sci-fi til tømmerfytter f.eks.), UI og skytefølelsen. Er nok ikke spillet for meg om de ikke gjør store endringer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er egentlig Battle Royale sjangeren e-sportverdig i det hele tatt?

 

Er ganske store lag som spiller det, så jeg vil tro svaret er ja. Dog synes jeg e-sport er kjedelig. 

Lenke til kommentar

Er egentlig Battle Royale sjangeren e-sportverdig i det hele tatt? Jeg mener det er litt for mye random elementer i BR til at det vil fungere bra. Loot er random, sirkelen er random og det er også litt random hvor folk lander. Noen ganger blir man å lande på samme plass som fienden for man ser de ikke før man nærmer seg bakken.

 

Jeg mener hvertfall at alle bør stille likt visst det skal være e-sportverdig, å det blir helt umulig i et BR spill.

 

Samme kan du si om.heartstone og denne type spill men er fortsatt et esport spill. Er heller ikke bare Rng I BR selv om.det er lett å tro det om man ikke spiller/skjønner spillene som de bedre spillerne gjør. Det er også stratergier I det som.går ut på diverse enten om.du vil.ha kills eller overleve.

Lenke til kommentar

Jeg er enig der, e-sport bør være basert på ferdigheter. 

Man blir ikke verdensmester i en armet bandit. Man blir det i sjakk eller langren. 

At noe er populært å se på betyr ikke at det automatisk skal bli en E-sport, 

Og fjerner man alle tilfeldigheter fra et BR spill er det ikke da bare en arena shooter?

Hvis poker kan betegnes som en sport, så burde det ikke være noe i veien å kalle BR for det samme.

Lenke til kommentar

 

Er egentlig Battle Royale sjangeren e-sportverdig i det hele tatt? Jeg mener det er litt for mye random elementer i BR til at det vil fungere bra. Loot er random, sirkelen er random og det er også litt random hvor folk lander. Noen ganger blir man å lande på samme plass som fienden for man ser de ikke før man nærmer seg bakken.

 

Jeg mener hvertfall at alle bør stille likt visst det skal være e-sportverdig, å det blir helt umulig i et BR spill.

 

Samme kan du si om.heartstone og denne type spill men er fortsatt et esport spill. Er heller ikke bare Rng I BR selv om.det er lett å tro det om man ikke spiller/skjønner spillene som de bedre spillerne gjør. Det er også stratergier I det som.går ut på diverse enten om.du vil.ha kills eller overleve.

Jeg er enig at HS og PUBG krever skill. Men Hearthstone som e-sport synes jeg faktisk er latterlig. Så en del da spilte spillet en del selv. Hvordan kommenterer man det? For ofte hørte jeg kommentatorene skryte av hånda til den ene spilleren. Deretter topdecker motstanderen 3 nøkkelkort og vinner kampen og kommentatorene sitter der som noen idioter ?Vanskelig å lage underholdning når det Dreier så mye sannsynlighet/statistikk . Poker har klart det men her er korta kjent for hele verden i tillegg til at bløffing er enn mye mye større faktor enn i HS. Endret av Peteguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...