Gå til innhold

Hvilken spill har du 100% trophy på...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, 

 

Dette må da vel være Konsoll greie, hva er trophy?

 

Nei, Steam har samme greia. Mener de kaller det achievements.

 

Relativt sjelden jeg gidder å samle på troféer, men har 100% på Dark Souls (PS3) og Nier Automata. Kommer ikke på noen andre i farta.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har faktisk 100 %(platinum) i det Game Of Thrones spillet :p Men tror egentlig alle som fullfører det spillet får det xD

Ellers jobber jeg med og få 100% i Infamous: Second Son, er vel på rundt 70 % nå eller noe rundt der ;)  

Endret av Halky
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg er nok en av de som synes det er over gjennomsnittet gøy å samle på troféer og slikt. Har per dags dato 100 i 220 spill, med andre ord litt for mange til å nevne alt. :p Enklere å bare klikke seg inn på linken i bildet under. Er en nettside spesifikt for de som er interessert i å samle troféer.

RiderOfReason.png

WOW, det var veldig mange spill du har 100% troféer på. :eek: :eek:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kun F-Zero X (Nintendo 64) tror jeg.

Jeg har det spillet der. Jeg klarer ikke å se noe troféer i det spillet. :huh: Helt ærlig, jeg tror ikke det finnes noe troféer i så gamle spill.  :hmm:  Er 85% sikker på det ikke er troféer i så gamle spill. :wee:  Jeg mener troféer i spill kom når Ps3 kom på markeden.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Jeg er nok en av de som synes det er over gjennomsnittet gøy å samle på troféer og slikt. Har per dags dato 100 i 220 spill, med andre ord litt for mange til å nevne alt. :p Enklere å bare klikke seg inn på linken i bildet under. Er en nettside spesifikt for de som er interessert i å samle troféer.

RiderOfReason.png

 

Hvor mange timer/dager har du brukt i å oppnå 100% i så mange spill tilsammen? Det er ganske imponerende at du har klart 100% på så mange spill.  :huh:  :eek: :eek: :eek::huh:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...