Gå til innhold

Norsk RDP?


Anbefalte innlegg

Kanskje litt pussig spørsmål, men noen som har en server/maskin med RDP som har mulighet for å låne meg en konto i 5 min?

 

Trenger å gjennomføre et kjøp i en nettbutikk, har prøve 4 forskjellige kort og ingen funker, så er et eller annet med maskinen min eller nettverket mitt som nettbutikken ikke liker..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du gir lite informasjon i posten din. Jeg tror derfor ikke du vil finne så mange som er villig til å bare gi deg tilgang uten mer informasjon. 

Hva er det som for eksempel skjer når du prøver å utføre betalinger siden det ikke fungerer hos deg? Får du noen feilmeldinger? Går klokken på maskinen riktig? Hva slags nettverksutstyr har du? 

Lenke til kommentar

Når jeg prøver å utføre betaling, så feiler det. Nettsiden gir en standard tilbakemelding, som f.eks. "system vedlikehold, prøv igjen i morgen". Betalingen feiler pga "anti-fraud" sikkerhet, men dette er relatert til enten maskinen min eller at hele IP-rekka (har get.no) er blokkert, ikke fordi det har noe med fraud å gjøre. VPN vil høyst sannsynlig, da kjente VPN ips er blokkert. I betalingsprosessen så leser nettsiden "html canvas image" fra maskinen, antar dette er relatert til fraud-prosessen. PC klokken er riktig. Er forøvrig ikke et ukjent problem at folk har hatt problem med akuratt denne payment gatewayen.

 

Har prøvd 3-4 forskjellige browsere og Windows XP gjennom VM, still fails. Har ikke prøvd via telefon, fordi jeg helst må screen-recorde hele prosessen.

 

Er ikke så suspekt som det kanskje høres ut som. Nettsiden det gjelder er blandt de 20K største.

Betalingen på $10 skal brukes til å spore kontoinnehaveren av nettbutikken og brukes i en klage til Mastercard. Hvis det er noen som har fryktelig lyst til å hjelpe, så kan du gjerne utføre kjøpsprosessen selv med mitt Paygoo Gift kort, så lenge du screenrecorder.

Endret av doxyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...