Gå til innhold

Får ikke CAM modul til å fungere på ny samsung Q6f tv


Anbefalte innlegg

Hei! Gått til innkjøp av ny tv, en 65 tommer Samsung Q6f, men får ikke CAM modulen (fra Viasat) til å fungere! Byttet inn en LG B7 oled (55``) til denne ( ja, jeg vet bildekvaliteten er merkbart bedre på den, men trengte en større tv til ca samme pris samtidig som at jeg ikke ville ha tanken om innbrenning i bakhodet da jeg veldig ofte spiller playstation og kan ha startsiden f eks stående oppe i timesvis hvis jeg driver med noe annet. ) Problemet er at på B7`en gikk konfigureringen knirkefritt og fikk søkt opp alle kanalene og installert alt med en gang og var klar for å se etter noen minutter, men får det altså ikke til på denne.. 

Får ikke signal i det hele tatt, og har satt inn riktig satelitt og skrudd i alt av kabler riktig osv, til og med prøvd med 2 stk med splitter, men uten hell. Når jeg går inn på innstillinger for søk av kanaler hvor man kan velge mellom satelitt og kabel osv ligger det ``preset`` for både viasat og canal digital der sammen med nevnte, men når jeg trykker på viasat kommer det bare en hvit skjerm med teksten ``installerer`` midt på skjermen, greit nok dette, men problemet er at det virker som den bare fryser der fordi har latt tv`en stå i 6 timer i strekk og det har ikke skjedd noen ting.. Prøvde canal digital innstillingen for morro skyld og da sto det at den søkte med et spinnende hjul i 2-3 minutters tid før det kom opp at den ikke fant noe signal, naturligvis. HJELP!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...