Gå til innhold

Monitor uten lyd


thengw

Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte en billig 24" Acer monitor av en kompis for litt siden. Fikk først satt den opp nå, men så finner jeg ut at den ikke har høyttalere. Leste litt rundt på nettet at man måtte ha noe ekstra greier på HDMI kontakten. Vet noen hvor det går an å bestille slikt i Norge ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde alle hdmi kabler og porter støttet audio.

 

Nå graver jeg langt bak i minnet men jeg erindrer en maskin som ikke automatisk detectet hdmi som audio output når det ble koblet til og jeg derfor måtte inn i lydenheter og manuelt sette hdmi som default output hver gang jeg skulle bruke den.

 

Regner ikke med at det handler om å bare bruke jack porten til en høyttaler/headset?

Endret av Invader Zim
Lenke til kommentar

Trodde alle hdmi kabler og porter støttet audio.

 

Nå graver jeg langt bak i minnet men jeg erindrer en maskin som ikke automatisk detectet hdmi som audio output når det ble koblet til og jeg derfor måtte inn i lydenheter og manuelt sette hdmi som default output hver gang jeg skulle bruke den.

 

Regner ikke med at det handler om å bare bruke jack porten til en høyttaler/headset?

 

Xbox har ingen og monitoren har ingen. Eneste muligheten jeg har nå er å bruke den på kontrolleren, men spiller ofte med andre folk så bruker mikrofon så og si hele tiden.

Lenke til kommentar

Har du ikke audio utgang (grønn, rosa og en til) på PCen din? Alle har gamle PC høyttalere, med innebygget forsterker, liggende på loftet. Helt OK så lenge du ikke trenger HiFi. Bare spør.

Glemte å nevne det, men jeg spiller på en Xbox. Og verken den eller monitoren har ingen slike utgang som du snakker om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...