Gå til innhold

I Fallout 76 vil du kun møte andre spillere


Anbefalte innlegg

Nyvinning er vel dette langt ifra. Hva er nytt her som ikke har funnets på markedet fra før? Hater gonna hate fordi dette ikke er et Fallout-spill fansen ville ha. Samt at de ikke var ærlige fra dag én og sa at dette er et online survival spill ala Rust, 7 Days etc etc.

 

Å tro at folk hater fordi de hater er ganske naivt i dette tilfellet.

 

Det er nytt i Fallout universet. Dessuten er jeg stor fan av Fallout og dette er noe jeg vil ha, så snakk for deg selv. Dette blir dømt nedenom før det i det hele tatt har blitt vist noe gameplay.

 

Haters gonna hate.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nyvinning er vel dette langt ifra. Hva er nytt her som ikke har funnets på markedet fra før? Hater gonna hate fordi dette ikke er et Fallout-spill fansen ville ha. Samt at de ikke var ærlige fra dag én og sa at dette er et online survival spill ala Rust, 7 Days etc etc.

 

Å tro at folk hater fordi de hater er ganske naivt i dette tilfellet.

 

Det er nytt i Fallout universet. Dessuten er jeg stor fan av Fallout og dette er noe jeg vil ha, så snakk for deg selv. Dette blir dømt nedenom før det i det hele tatt har blitt vist noe gameplay.

 

Haters gonna hate.

Hater gonna hate, og lovers gonna love.

Lenke til kommentar

Spelet blir truleg heilt greit, men eg har ikkje noko interesse av sjangeren. Då hjelp det ikkje so mykje at ein sett det i Fallout-universet, for det blir ein veldig avgrensa måte å oppleve det på. I dei gamle Fallout-spela reiste du rundt og utforska, snakka med karakterar som budde i spelverda, og gjorde oppgåver knytt til ei eller fleire interessante historier.

 

I Fallout 76 vil du sikkert kunne reise rundt og sjå på ting, men når du ikkje vil møte karakterar som tilhøyrer spelverda, har eg vanskeleg for forstå korleis dette skal bli noko meir enn ei enkel kulisse for endå eit fleirspelar overlevelsesspel på nett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...