Gå til innhold

Noen som har et SAS EuroBonus gullkort å gi bort?


Anbefalte innlegg

Siden det ikke er lov å selge, så må jeg spørre etter å gi bort. 

 

 

Send meg en PM, så tar vi det derifra. 

 

 

 

Ps. 

Fant en gammel post ang. dette, men ønsker å starte min egen tråd.

 

Ps. 2.0

Har nå rettet opp topicen, beklager virkelig. Fint om en admin kan rydde opp off-topic her, eller så kan jeg bare starte en ny tråd imorgen. 

Endret av sam11net
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg kan ikkje heilt sjå for meg at det er særleg mange som har behov eller ønske om å gi vekk/selge sine oppsparte eurobonuspoeng.

 

Eurobonus er ein av dei bonuspoengordningane som er lettast å bruke opp sjølv. For sjølv om ein ikkje reiser særleg i privat regi og derfor ikkje treng eurobonuspoenga til å kjøpe flybillettar eller leige hotellrom, så har sas ein forholdsvis omfattande netthandel der du kan betale med eurobonuspoeng.

På netthandelen selg dei alt mulig rart frå interiør og kjøkkenutstyr, til dataspel og donasjonar til veldedige organisasjonar.

Du skal enten ha veldig sære interesser eller veldig få eurobonuspoeng for å ikkje finne eit eller anna å bruke poenga på her: https://www.saseurobonusshop.com

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg kan ikkje heilt sjå for meg at det er særleg mange som har behov eller ønske om å gi vekk/selge sine oppsparte eurobonuspoeng.

Det er ikke snakk om å gi bort poeng, men å gi bort status. Det er ikke lov til å selge status, men man kan lett finne steder på nettet hvor noen for en sum kan bli din venn og gi deg status.

 

Eurobonus Gull kan gi bort status Eurobonus Sølv: Vanlig pris på "sølvvennskap" er 500NOK

Eurovonus Diamant kan gi for status Eurobonus Gull: Vanlig pris på "gullvennskap" er 5.000NOK.

Eurobonus Pandion kan gi bort status Eurobonus Diamant: Her er folk mere forsiktige med å tilby det åpent.

 

Det er som sagt ikke lovlig å selge status, men mange tilbyr å bli en proforma venn for en sum. Husk at når en foretar slike transaksjoner med fremmede så er det mulig å bli svindlet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
On 7/18/2018 at 12:34 PM, robertaas said:

Det er ikke snakk om å gi bort poeng, men å gi bort status. Det er ikke lov til å selge status, men man kan lett finne steder på nettet hvor noen for en sum kan bli din venn og gi deg status.

 

Eurobonus Gull kan gi bort status Eurobonus Sølv: Vanlig pris på "sølvvennskap" er 500NOK

Eurovonus Diamant kan gi for status Eurobonus Gull: Vanlig pris på "gullvennskap" er 5.000NOK.

Eurobonus Pandion kan gi bort status Eurobonus Diamant: Her er folk mere forsiktige med å tilby det åpent.

 

Det er som sagt ikke lovlig å selge status, men mange tilbyr å bli en proforma venn for en sum. Husk at når en foretar slike transaksjoner med fremmede så er det mulig å bli svindlet.

Jeg er interessert i å kjøpe gullkort. Send meg gjerne en pm. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...
  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...