Gå til innhold

SAMLETEST: Barbermaskiner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere svarer ikke på spørsmålet dere stiller. "Er det noe vits å bruke opptil 5000 kroner på en barbermaskin?"

 

Kanskje teste mot noe billigere?

 

Sitter igjen med samme oppfatning. Dere kan ikke lage en artikkel hvor premisset for artikkelen er at en skal få avklaring i om dyrt = bedre, for deretter å ikke komme med noen form for konklusjon eller oppsummering.

 

Testene er bra gjennomført dog, men savner den røde tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Jeg kjøpte Philipps sin toppmodell for noen måneder siden, etter at jeg var fornøyd med den forrige jeg hadde fra Phillips. At den i testen "etterlater seg noen småhår" er en understatement, jeg er alvorlig skuffa. Må gå ekstremt mange ganger over for å få bort det meste, og disse små hårene klarer den aldri få bukt med. Må rett som det er fyre opp den gamle for å få fullgod barbering. Dette er et kjøp jeg angrer på, og ikke noe å bruke tusenvis av kroner på. Hjelpes for et dårlig produkt til prisen..

Lenke til kommentar

Har sagt detfør og sier det igjen.... Når Panasonic går inn for å lage flaggskip/toppmodeller/sette stabdarden gjør de som regel det....gang på gang.

100% enig.  Hos meg er det Panasonic som dominerer innenfor både hvitevarer og "personlige produkter" som tannbørster, barbermaskin osv. Koster kanskje litt mer enn mange andre merker, men du får det du betaler for syns jeg.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har skjeggtrimmer, og trimmer i helgene

Barbering er bortkastet tid og penger

^ This. Jeg bruker en trimmer når jeg føler behov for å fjerne fjespelsen, og sjelden gjør noe mer ut av det enn det.

Men jeg har også en barbermaskin for den siste finishen hvis det er noe spesielt sosialt jeg skal på.

 

EDIT:

https://www.komplett.no/product/858331#

https://www.komplett.no/product/383222#

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...