Gå til innhold

VM 2018: Finaler


Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL

Litt vanskelig å måle om folk er fornøyd, folk flest syns nok han er kjedelig å høre på, men man starter jo ikke å protestere heller, det er noe man bare må godta.

Det er faktisk gjennomført spørreundersøkelser:

https://no.unibet.com/blog/fotball/vm-i-fotball/tv-seernes-dom-nrk-har-best-fotballsendinger-1.1039063

Endret av Slettet-NIoHlfL
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe sier meg at mange av de som ble spurt ikke følger med på fotball når 50% svarer "vet ikke". Mon tro om ikke Arne Scheie fikk flest stemmer som hovedkommentator, men ble strøket fordi han er pensjonert. :p

 

Blant hovedmålgruppen, unge menn, gjetter jeg på Drillo kommer langt ned... men for NRK er det nok viktig å nå eldre og folk med liten interesse for fotball.

Lenke til kommentar

Meget rart, men folk liker jo Drillo for det han gjorde med landslaget så det henger vel i.

Du synes det er rart folk er uenig med deg? :p

 

Neida, synes selv ikke Drillo er den beste ekspertkommentatoren Norge har hatt, men han er ikke den verste synes jeg. Men ja mannen er en folkehelt innen norsk fotball så forstår godt han scoret på topp i spørreundersøkelsen. 

 

Men denne Drillo diskusjonen får meg til å tenke på denne sangen.

Lenke til kommentar

Drillo er en negativitetsånd som sitter der og skravler, og det er bare så utrolig irriterende når man lenge har gledet seg til en fotballkamp.

 

Han snakker ned kampene, er alltid negativ og tar ofte feil i det han sier. Sannsynligvis følger han ikke så mye med på fotball lenger.

 

Han er den dårligste fotballkommentatoren jeg noensinne har hørt. Helt forferdelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg digger Drillo, og klarer å svelge det at han er negativ til tider. Han klarer ofte å gjøre det med litt snert. Han startet litt dårlig i dette mesterskapet, men etterhvert som kjemien med Smith satt bedre ble det veldig bra. I finalen var han dessverre veldig kjip, og bare negativ hele kampen. Det la nesten en demper på en finale som egentlig var helt utrolig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...