Gå til innhold

Noen grunn til å ikke velge Samsung S9+ 256 GB?


Anbefalte innlegg

Det begynner å bli på tide med ny telefon. Jobben betaler. Dekker ca 10k. Er ganske godt planta i Android, så det holder jeg meg nok til.

 

Er det da noen grunn til å ikke gå for S9+ nå? Vet at nye Note kommer snart, men har ihvertfall ikke bruk for noen penn. Det er vel ikke så mye annet spennende som kommer før neste år, virker det som?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pixel 3 kan være interessant - men vet ikke om jeg klarer å vente helt til vintern. Hadde jeg visst at den kom med noen gullkorn, så kanskje.

Den er dyr
Samsung er seeeeeeene på oppdateringer
Mye bloat

 

Hadde du forslag til alternativ(er)?

 

Pris opp mot 10k er ingen hindring - jeg betaler ikke selv.

 

Bloat er kjipt. 256 GB intern lagring hjelper på. Har S7 32 Gb nå, og må stadig slette apper jeg gjerne skulle hatt liggende. Blant annet fordi det er så mye skrot jeg ikke kan slette.

 

Kamera er viktig, lurte på P20 pro, men ser at ikke alle er like frelst, og video er dårligere. Så da er nok fortsatt S9+ et bedre alternativ for meg.

 

 

Nå ble det plutselig sommerferie, og jeg kan vel vente til 9. august og se hva Note 9 bringer før jeg bestemmer meg.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke hatt Samsung pga bloat uansett. Og så sene som de er på oppdatering hjelper ikke.

 

Har Mate 10 pro så ikke overbevist ang oppdatering der heller. Selv om P20pro virker som en god mobil.

 

OnePlus 6? Kamera virker OK, kanskje ikke helt på høyden med S9 og P20pro.

 

Meeen hvis oppdateringshastighet ikke er viktig for deg, og du liker Samsung Experience så er det jo ellers en meget bra telefon ?.

Lenke til kommentar

Samsung Experience er vel ikke det verste - men synes ikke det er så mye å skryte av heller. Har en Huawei Mediapad M3, og blir litt irritert over tilpasningene de har gjort der, men har ikke brukt noen annet Huawei.

 

Oneplus hadde vært interessant om jeg måtte betale selv. Egentlig hadde jeg nok vurdert en mindre telefon da, som Sony sin Compact.

Lenke til kommentar

Det begynner å bli på tide med ny telefon. Jobben betaler. Dekker ca 10k. Er ganske godt planta i Android, så det holder jeg meg nok til.

 

Er det da noen grunn til å ikke gå for S9+ nå? Vet at nye Note kommer snart, men har ihvertfall ikke bruk for noen penn. Det er vel ikke så mye annet spennende som kommer før neste år, virker det som?

Litt OT

 

Jeg hadde S8 med 64 gb. Jeg kjøper nå S9 + med bare 64 gb.

 

File Manager + rapporterer at jeg har 2,38 gb i apps, så da må vel 64 holde ?

 

Jeg har 8gb med bilder på sd kortet (et 128gb sandisk) men jeg har 2,63 gb med bilder på mobilen, de må jeg få ut på sd kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...