Gå til innhold

Conan Exiles lar deg snart temme og holde husdyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Miste ting i en survival spill og spesielt på PVP server er en del av vanskelighetsgraden.

 

En ting som jeg kan være enig med er at når man er borte, altså ikke in-game så burde basen din være forsterket, tåle type 3x skade. 90% av alle gangene jeg har blitt raidet så er det når jeg er borte men, har aldri klaget på dette fordi jeg vet dette er en del av spillet/mode. Bare å smøre med litt tålmodighet og prøve på nytt, finne evt bedre sted å bygge base.

 

MEN, det er et problem med dette. Når du er online og om du er i basen og du er forberedt på angrep etc, de fleste skal ikke kunne raide deg fordi du kan bygge mens du blir raidet og det er DÅRLIG.

La oss si dem ødelegger en vegg, du kan like fort sette ny vegg på plass.

 

Det er masse sånne små ting som trenger overhaling.

 

Så dette pet systemet kan de la være for min del, enn så lenge.

 

 

Har trosalt 700+ timer på dette så vet de fleste tricks og moves til douchbags XD (mye er afk fordi i begynnelsen var det mye fulle servere og ofte lot man bare spillet stå på :/ )

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir jo litt frista til å prøve dette. Men jeg leser ganske mye dårlige ting om det... Masse griefing, ting du bygger må vedlikeholdes nesten kontinuerlig og timer,dager med arbeid kan bli borte og ødelagt mens når du er logget av osv...

 

Det var veldig morro men jeg sluttet etter all hackingen og exploitinga som foregikk. Uoffisielle servere må man holde seg unna, admins der kan gjøre alt de vil. Men selv på offisielle så er det fullt av exploits folk gjør som å glitche seg gjennom vegger osv.

 

Se for deg å ha minet, kuttet ned trær en halv lørdag for så våkne søndag til at alt du har gjort er borte + at basen du brukte en hel dag på er borte. Så bygger du opp igjen, så er alt borte igjen neste dag. Da orka jeg ikke mer. Men absolutt et bra spill.

Lenke til kommentar

Det er pve conflict også, her kan du slåst med andre spillere men ikke ødelegge baser. Ellers anbefaler jeg å finne private servere. Jeg er på en som har koleseum, trade sentere, labyrinter og eventer hver uke. PvP server, men de tar ikke newbies. Er veldig mange servere og mange er bra.

Lenke til kommentar

Ja det virker bare mer og mer som ikke verdt min tid. Men.... leste akkurat at det er mulighet for PvE server. At det er offisielle servere for det. Og om det stemmer så kan det kanskje være noe...

 

PVE servere stemmer. Jeg spiller selv på en slik offisiell server. Her er basen din safe mot andre spillere. Men du kan oppleve at dyr kommer å hakker litt på den.. Problemet med PVE servere er at folk omtrent kan bygge i det uendelige. LItt lite motstand der siden purgene ikke funker 100%

Lenke til kommentar

PVE servere stemmer. Jeg spiller selv på en slik offisiell server. Her er basen din safe mot andre spillere. Men du kan oppleve at dyr kommer å hakker litt på den.. Problemet med PVE servere er at folk omtrent kan bygge i det uendelige. LItt lite motstand der siden purgene ikke funker 100%

 

Okay. Men da høres det jo ut som en bra plass å starte kanskje. Og så lage en karakter på en PvP server litt senere når en føler seg klar for litt mer utfordringer ifra andre spillere...?

Lenke til kommentar

Mulig jeg begynner og bli gammel/gretten, men føler dette spillet har fått i overkant mye skryt.

Første som skjer er at jeg møter fiender som beveger seg hakkete og snurrer rundt seg selv. Hyenene løper i lysets hastighet og animasjonene er noe av det mest amatørmessige jeg har sett på lenge. Spillet leverer absolutt ingenting som jeg ikke har sett før.

Hvis det er dette som kreves for å imponere massene kan spillselskapene lene seg godt tilbake i stolen.

Lenke til kommentar

Mulig jeg begynner og bli gammel/gretten, men føler dette spillet har fått i overkant mye skryt.

Første som skjer er at jeg møter fiender som beveger seg hakkete og snurrer rundt seg selv. Hyenene løper i lysets hastighet og animasjonene er noe av det mest amatørmessige jeg har sett på lenge. Spillet leverer absolutt ingenting som jeg ikke har sett før.

Hvis det er dette som kreves for å imponere massene kan spillselskapene lene seg godt tilbake i stolen.

 

Dette stemte, men prøvde det litt etter release og synes animasjoner har blitt mye bedre og AI er mye mer responsiv. Trur det tidligere var placeholders og ikke endelige animasjoner/AI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...