Gå til innhold

Fantasy Premier League 2018/19


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Full panikkknapp sia jeg ikke hadde Kane. Bytta UT Wilson, Mane og Kepa for Heart, Milner og Kane. 

 

Vær så snill å si at jeg ikke har vært en idiot... som svir av så mye for å få inn Kane..

Min dårligste avgjørelse siden jeg begynte med FPL..

 

Byttet tilbake i dag fikk inn Wilson for Kane, Mendy for Bennett og Mane for Moutinho og Barkley for Richarlison . 

 

Heart Hennessey

 

Robbo Mendy Alonso Doherty WanB

 

Mane Hazard B.Silva Barkley Fraser

 

Aguero Wilson Mitrovic

 

Har fortsatt 0.7 ITB

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Min dårligste avgjørelse siden jeg begynte med FPL..

 

Byttet tilbake i dag fikk inn Wilson for Kane, Mendy for Bennett og Mane for Moutinho og Barkley for Richarlison . 

 

Heart Hennessey

 

Robbo Mendy Alonso Doherty WanB

 

Mane Hazard B.Silva Barkley Fraser

 

Aguero Wilson Mitrovic

 

Har fortsatt 0.7 ITB

 

Hvor mange hits har du tatt? o_O

 

Barkley er åpenbart ingen å satse på, ettersom plassen hans er altfor konkurranseutsatt i øyeblikket; til tross for tre gode kamper. Litt lotto det der. Men det er ikke verdt 1FT for å bytte han ut, heller. 

Endret av Dr. Professor
Lenke til kommentar

Hvor mange hits har du tatt? o_O

 

Barkley er åpenbart ingen å satse på, ettersom plassen hans er altfor konkurranseutsatt i øyeblikket; til tross for tre gode kamper. Litt lotto det der. Men det er ikke verdt 1FT for å bytte han ut, heller. 

2 FT og 2 hits. Tenker at Barkley spiller pga av form. Skal ikke ha han på lang sikt er vel viktig å presisere. Ønsket han egentlig ikke, siden han ikke er noe god FPL ressurs, men det med form må nesten spille litt inn for å prøve seg på han i en periode. OG jeg trenger differentials for å klatre! Har forresten 103,4 i lagverdi :D

Endret av #Wengerout
  • Liker 1
Lenke til kommentar

2 FT og 2 hits. Tenker at Barkley spiller pga av form. Skal ikke ha han på lang sikt er vel viktig å presisere. Ønsket han egentlig ikke, siden han ikke er noe god FPL ressurs, men det med form må nesten spille litt inn for å prøve seg på han i en periode. OG jeg trenger differentials for å klatre! Har forresten 103,4 i lagverdi :D

 

Høres ut som vi har litt ulik spillestil. Jeg tar aldri hits med mindre jeg måtte ha spilt med under 11 mann. Lønner seg ekstremt sjeldent.

 

Barkley kan forsåvidt være en god signering, akkurat som JLingz hadde en god periode i fjor; problemet er at man ofte blir sittende med disse spillerne for lenge, så man ender opp på et gjennomsnitt som hadde tilsvart det å ha en stabilt skårende spiller på laget uansett. Du sitter fort igjen med Fraser og Wilson med et umulig kampprogram (form over fixture?) og en Barkley med begrenset spilletid. Blir spennende å se. Jeg har også dobbel B'mouth for øyeblikket. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...